حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 در 5 اکتبر با اسنپدراگون 836 معرفی خواهند شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، گوگل

بعد از دیدن شایعات و تصاویر زیادی از گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال آن هم نسخه دوم این دو گوشی ، همچنین مشخصات احتمالی این گوشی ، به تازگی تاریخ رونمایی این دو گوشی معلوم شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر گزارشی که توس ایوان بلس (Evan Blass) منتشر شده است ، گوگل می‌خواهد تا این دو گوشی را در 5 اکتبر به صورت رسمی رونمایی کند.

این فرد همچنین به این موضوع اشاره کرد که نسل بعدی گوشی‌های پیکسل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 836 هستند که خب هنوز این پردازنده رونمایی نشده است ولی می‌توان انتظار داشت که مقداری قوی‌تر از پردازنده کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 باشد.

با توجه به اینکه سری قبلی گوگل پیکسل در روز 4 اکتبر رونمایی شده‌اند جالب است که دقیقا یک سال و یک روز بعد از این قضیه ، سری دوم این گوشی رونمایی خواهد شد.

باید یک موضوعی را همین الان روشن کنیم تا تمامی افرادی که دچار سردرگمی برای سازنده این نسل از پیکسل‌ها شده‌اند ، از این موضوع راحت شوند.

نسخه 5 اینچی یا همان گوگل پیکسل 2 را اچ‌تی‌سی خواهد ساخت و نسخه ایکس ال این گوشی نیز توسط الجی ساخته خواهد شد. البته این‌ دو مورد به صورت احتمالی هستند و هنوز تاییدی بر این موضوع صورت نگرفته است.

جالب است که بدانید که حتی طراحی این دو گوشی نسبت به نسل قبل نیست و نسخه ایکس ال این گوشی تفاوت چشم‌گیری با نسخه عادی این گوشی دارد.

بنابر گزارشات نسخه ایکس ال این گوشی از صفحه نمایش بدون حاشیه استفاده می‌کند اما نسخه عادی این گوشی از صفحه نمایشی با حاشیه زیاد در بالا و پایین . عجیب است مگر نه؟ سیاست‌های تفاوت در دو نسخه تلفن.

همچنین پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 ، ممکن است اولین گوشی‌هایی باشند که از اندروید اوریو به صورت پیشفرض برخوردار هستند.

نظر شما درمورد این دو گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ایکس ال 2 قطعا گوشی خفنی خواهد بود، اما ایکس 2 با اون حاشیه ها توی ذوق میزنه

Mostoul

شبیه به دوربین های حرفه ای هست.
واقعا طراحیش خاصه

Monarch

منتظر معرفی هستم شاید وقتش رسیده از دنیای سامسونگ برم اندروید خالص

Mortazavi

Xl2 بخاطر بهره‌مند ی از oled الجی احتمالا تجربه بصری فوق‌العاده ای داره.
حیف که تو ایران الکی گرونن وگرنه قطعاً بهترین انتخاب برای داشتن بهترین اسمارتفون اندرویدی هستند

ahmad

باتریشم خوب نیس

Mortazavi

این استراتژی گوگل رو که پرچمدار هاشو با پردازنده قوی تر از سایر محصولات اندروید همون سال میده باعث میشه تو ذهن مشتری قوی تر جلوه کنه و خاص باشه

Mortazavi

Xzp, Xz1, not8, g6, mi6, one plus 5 و اکثر پرچمدارای معروف اسنپ835 دارند و این شخصیت خاصی به پیکسل های گوگل با اسنپ836 میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji