حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیکون D850 به طور رسمی معرفی شد؛ غولی در صنعت عکس‌برداری

سرانجام نیکون از جانشین دوربین محبوب D810، با نام D850 رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به معرفی مشخصات و ویژگی‌های آن بپردازیم.

این دوربین بالارده به سنسور فول فریم 46 مگاپیکسلی مجهز شده است و با شایعات مطرح شده در گذشته نیز، کاملا مطابقت دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به فوکوس خودکار 153 نقطه‌ای همانند دوربین D5، نمایشگر 3.3 اینچی با رزولوشن 1024 در 768 و حسگر BSI جهت بهبود عملکرد عکاسی در نور کم اشاره کرد.

این دوربین قدرتمند قادر است تا با 7 فریم در ثانیه به صورت پیاپی عکاسی کند. لازم به ذکر است که این ویژگی با اضافه کردن گریپ و کانال شاتر به 9 فریم بر ثانیه نیز خواهد رسید. همچنین D850 بزرگ‌ترین ویزور را در میان دیگر دوربین‌های این کمپانی ژاپنی داراست.

از نقاط قوت این دوربین بالارده که در دوربین‌های دیگر رقبا به چشم نمی‌خورد می‌توان به قابلیت فیلمبرداری تایم لپس با کیفیت 4K و حتی 8K با استفاده از نرم‌افزار خارجی نام برد. نیکون D850 می‌تواند به فیلمبرداری با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه و همچنین Full HD و نرخ 120 فریم بر ثانیه دست یابد که بسیار عالیست. این دوربین پرچمدار از پورت HDMI نسخه 4.2.2، قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و WiFi نیز بهره برده است.

نیکون D850 از هم اکنون و با قیمت 3,299.95 دلار در دسترس بوده و می‌توانید آن را تهیه نمایید.

به نظر شما، آیا نیکون D850 می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای دوربین D810 باشد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چقد خفنه *_*
مرسی یاشار جان بابت پوشش این خبر ، خودم خیلی منتظرش بودم و دنبالت میکردم

ahmad

عالیه پسر کاش 4k رو با 60 فرم داشت ولی حرف نداره

Peiman

واقعا غولیه واسه خودش. بی نظیره

etemadian

بلاخره اومد
چی با دست پر هم اومد
ممنون یاشار جان که سریع این خبرو پوشش دادی
دی 810 غولی بود واسه خودش این دیگه نمیدونم میخواد چی باشه
با 46 مگا پیکسل و سرعت 9 فریم در ثانیه اگه نگم بینظیره خیلی کم نظیره
مو به تنم سیخ شد

Shahryar

انصافی این باز از سونی @9 خیلی عقبه

ahmad

رفتم بررسی a77iiرو دیدم واقعا عالی بود با اون قیمت

etemadian

من شدیدا طرفدار سونی هستم ولی دنیای عکاسی با نام نیکون و کانن معنی پیدا میکنه ، ضمن اینکه چندان مقایسه یرندهای ژاپنی با هم کار درستی نیست .
مقایسه این دوربین با دوربینهای سونی مثل مقایسه ماشینهای بنز و بی ام دبلیو با ماشنهای هیوندا ست ، کسی که بنز سواره میدونه بنز چیه ، این که شما در ظاهر اولیه یک چیزی ببینی و به هیجان بیایی و یکسال بعد تعمیری بشه خیلی فرق داره با اینکه بعد از دهها سال استفاده از یک محصول ببینی مثل روز اول کار میکنه ، هنوز دی700 های نیکون و 5دی کانن که اولین فول فریم ها بودند بعد از حدود 10 سال مثل روز اول کار میکنند ،
در حال حاضر همه تولید کنندگان دنیا محصولاتی با آپشنهای مشابه و نزدیک بهم تولید میکنند ولی آنچه ارزشمنده ، راز ماندگاری و دوام یک محصوله ، الان هواوی گوشی میزنه با سخت افزار بالاتر از سونی آیا واقعا میشه این گوشی رو با گوشیهای سونی مقایسه کرد ؟؟؟

ahmad
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا