حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی فیسکر در رویداد CES 2018 خودرویی مجلل را برای رقابت با تسلا معرفی خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | CES، اخبار، خودرو

شرکت جدید خودروهای الکتریکی هنریک فیسکر درصدد تولید اولین خودروی تمام الکتریکی لوکس خود با نام Emotion است. هدف از عرضه این خودرو، ساخت رقیبی قدرتمند برای خودروهای تمام الکتریکی و لوکس تسلا بوده تا بتواند بیش از پیش خود را در جهان اثبات کند. حال فیسکر تایید کرده است که از این خودروی تمام الکتریکی در CES 2018 پرده خواهد برداشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فیسکر به طور رسمی تایید کرده است که خودروی لوکس تمام الکتریکی‌اش را در جریان نمایشگاه CES که ژانویه 2018 برگزار خواهد شد، معرفی خواهد کرد. طبق گفته این کمپانی، خودروی Emotion با قیمت اولیه 129 هزار دلار عرضه خواهد شد که برای خودرویی مجلل دور از انتظار هم نیست. همچنین این خودرو قادر خواهد بود تا 400 مایل را تنها با یک بار شارژ طی کند که در بین دیگر خودروها رقمی بی نظیر است. لازم به ذکر است که Emotion از ویژگی رانندگی مستقل نسخه 4 نیز بهره خواهد برد.

اگر چه این خودرو در اوایل سال آینده معرفی خواهد شد، اما افرادی که آن را پیش خرید می‌کنند باید تا سال 2019 برای دریافت آن منتظر بمانند. با این وجود انتظار می‌رود امکان پیش خرید Emotion از امسال برای دوستداران آن فراهم شود. در حال حاضر اطلاعات دیگری از آن در دسترس نبوده و باید برای فهمیدن مشخصات بیشتر و تکنولوژی‌های به کار رفته در این خودرو تا برگزاری نمایشگاه CES منتظر بمانیم. همچنین ممکن است در این رویداد فیسکر اطلاعاتی را در مورد استراتژی عرضه این خودرو به بازار ارائه دهد.

به نظر شما آیا این خودرو می‌تواند رقبای قدرتمندی همچون تسلا را به زانو دربیاورد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا