حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سازندگان عنوان ARK درباره Xbox One X و اینکه سونی اجازه Cross Play را نمی‌دهد می‌گویند

با عرضه رسمی Ark: Survival Evolved به زودی، Jeremy Stieglitz طراح ارشد بازی بسیار مشغول پاسخگویی به سوالات طرفداران در توییتر است. دو موضوع که به تازگی از آن سوال شده است Xbox One X و قابلیت  بازی بین پلتفرم‌های سونی و مایکروسافت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در مورد  قدرت Xbox one X به گفته Stieglitz  این بازی می‌تواند با کیفیتی معادل با Medium و یا High در کامپیوترهای شخصی در وضوح 1080 و به صورت 60 فریم بر ثانیه در حالت Medium  و یا در حالت 1440p و 30 فریم بر ثانیه اما  با کیفیت high اجرا شود. گویا سازنده اجازه انتخاب بین دو حالت را داده است.

درباره‌ Cross Play بین Xbox One و PS4  گفته شد که این استدیو به صورت داخلی این موضوع را عملی کرده است اما مشکل سونی است که اجازه چنین کاری نمی‌دهد.

در نمایشگاه E3 مدیر پلی‌استیشن  جیم رایان دلیل عدم اجازه چنین قابلیتی از سوی سونی را نگرانی شرکت سونی درباره‌ی امنیت مصرف کنندگان خود بیان کرد. اگر مصرف کنندگان پلی‌استیشن به شبکه خارجی مانند Xbox Live متصل شوند سونی قادر به کنترول کامل  بر تجربه آنان نخواهد بود که می‌تواند مصرف کنندگان بویژه کودکان را در معرض خطر قرار دهد.

این اولین باری نیست که این استدیو به سیاست های سونی اعتراض کرده است. سال گذشته سازنده این بازی  اعلام کرد که سونی اجازه توسعه داخلی به نسخه پلی استیشن ARK را نمی‌دهد. این مشکل هرچه بود ظاهرا حل شده و این بازی به پلتفرم سونی نیز می‌آید.

ARK به صورت رسمی در 29 آگوست برای PS4، Xbox One ، و PC عرضه می‌شود.

نظر شما درباره صحبت های طراح ارشد این بازی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید