حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کول‌پد قصد معرفی یک گوشی پرچمدار را در 20 آگوست دارد

ماه آگوست ماه عجیبی است. گوگل ، شیائومی، الجی، سامسونگ و دیگر شرکت‌ها قصد دارد تا آخرین موبایل‌های هوشمند خود را در این ماه معرفی کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کول پد به تازگی از گوشی کول ام 7 رونمایی کرده بود اما قصد معرفی یک گوشی پرچمدار را در 20 آگوست نیز دارد.  بنابر صحبت‌های این کمپانی ، این گوشی کول‌پلی 6 نام دارد و در جریان مراسمی در دبی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. همچنین این کمپانی دعوت‌نامه‌ای نیز در این باره ارسال کرده است.

دیگر مشخصات پرچمدار‌های امسال را همه می‌دانند.

کول پلی 6 هم ازین بازی جا نمانده و به قوی‌ترین سخت افزار موجود در بازار گوشی‌های موبایلی دست گذاشته است. طبق جزئیات منتشر شده ، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 در کنار 6 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

همچنین طبق تصاویری که از این گوشی منتشر شده شما می‌توانید متوجه شوید که این گوشی دارای دوربین دوگانه است. از طریق تصاویر می‌توان به جزئیات دیگری نیز از این گوشی مثل جنس بدنه و طراحی گوشی دست یافت.

به نظر می‌رسد که جنس بدنه پشتی این دستگاه از جنس آلمینیوم باشد و قسمت بالایی آن از پلاستیک ساخته شده است.

نظر شما درمورد این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

کاش روزی برسه کشور خودمون هم بتونه یه گوشی بروز بزنه چون ما مهندسای it خوبی داریم و اسمارتفون هم غیر از طراحی، رابط کاربری و الگوریتم دوربین و بعضاً صفحه نمایش و یه سری کیت بقیش مونتاژ هست و کار نشدنی نیست.
اکثر کمپانی ها سنسور دوربین، پردازنده، رم، لنز، حافظه داخلی و حتی صفحه نمایش رو از شرکت های دیگه میگیرند.

Mortazavi

الان glx پیشرفت بدی نداشته اما همچنان از سخت افزار قدیمی و چینی و بی کیفیت استفاده می کنه ای کاش بجای هلیو پی10 از پردازنده هلیو X20 استفاده میکرد و سنسور دوربین بروزتری داشت، اونوقت خودم میخریدمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji