حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی، OPPO، سامسونگ و LG همگی در حال کار روی گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو هستند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، موبایل

شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه به طور مداوم مفاهیم نوآورانه‌ای را طراحی می‌کنند تا گوشی‌های هوشمند را برای کاربران جذاب‌تر از قبل کنند و به نوبه خود منجر به فروش بهتر آن‌ها نیز بشوند. آخرین روند طراحی بسیار پرطرفدار این روز‌ها، طراحی تمام صفحه است که تقریبا در تمام پرچمداران عرضه شده در نیمه دوم سال جاری استفاده شده است. همچنین طراحی تمام صفحه در حال محبوب شدن در بین گوشی‌های میان رده نیز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در سال آینده، احتمالا شاهد تغییر طراحی گوشی‌های با صفحه نمایش تمام صفحه به گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو باشیم. یک سری شایعات جدید نیز وجود دارد که بسیاری از تولیدکنندگان تلفن همراه در حال کار بر روی گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو هستند. این اولین باری نیست که ما از این نوع اخبار و شایعات می‌بینیم و مطمئن هم هستیم که دیگر درباره طراحی مفهومی صحبتی نمی‌کنیم. ZTE اخيرا از Axon M با صفحه نمایش تاشو رونمایی کرده، اما پذیرش این نوع طراحی برای کسی دلگرم کننده نبوده است. همچنین در گذشته Sharp از یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش تاشو رونمایی کرده بود.

با وجود این، آخرین اخبار از زنجیره صنعتی تایوانی نشان می‌دهد که هوآوی، Oppo و غول‌های کره‌ای سامسونگ و LG همگی فعالانه در حال ساخت گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو هستند. با این حال، گفته شده است که آن‌ها در تلاش‌اند تا طوری این گوشی‌ها را طراحی کنند که فاصله‌ی بین دو صفحه نمایش را برای بهبود تجربه‌ی بصری کاربر حذف کنند. گزارش شده است که Yu Chengdong یکی از سرپرست‌های هوآوی در مصاحبه‌ای با CNET افشا کرده است که شرکت او در حال توسعه گوشی انعطاف پذیر است و نمونه اولیه آن نیز آماده شده است. همچنین سرپرست هوآوی افشا کرده است که این شرکت در حال تلاش برای تکامل طراحی تلفن‌های تاشو است. علاوه بر این Yu Chengdong افشا کرد که ممکن است هوآوی از تلفن تاشوی خود در سال آینده بسته به اینکه در چه مدت قادر به تکمیل روند ساخت صفحه نمایش هستند رونمایی کند.

نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که چه زمانی این نوع گوشی‌ها عرضه خواهند شد اما مطمئنا بعد از عرضه اولین گوشی تاشوی بی نقص، مدل‌های مختلف گوشی‌های تاشو در بازار فراگیر خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

همه علاقه دارن اولین شرکتی باشن که معرفی میکنن. ولی نیاز به تحقیق و توسعه داره. وگرنه دادن یه طرح ناپخته شاید از هر شرکتی بر بیاد.

ahmad

فکر کنم تو این زمینه سامسونگ حرف اولو میزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98