حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل 2 گواهینامه FCC را دریافت کرد؛ لو رفتن برخی از مشخصات

با توجه به گواهینامه FCC، گوگل پیکسل 2 دارای یک اسنپدراگون 835 و اندروید 8.0.1 است و از فناوری Active Edge استفاده می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

براساس اسنادی که در سایت اینترنتی FCC یافت می‌شود، به نظر می‌رسد Pixel 2 دوباره توسط HTC ساخته شده است. کاغذکاری‌ها نشان می‌دهند که پیکسل و پیکسل ایکس‌ال 2 دارای فناوری شبیه به اج سنس (Edge Sense) است که در U11 به کار گرفته شده. با این فناوری کاربران می‌توانند لبه‌های دستگاه را برای اعمال تغییرات و یا اجرای برنامه‌ای فشار بدهند. این قابلیت در پیکسل 2 با عنوان “Active Edge” شناخته می‌شود.

برخی از تصاویر نشان می‌دهند برروی این گوشی اندروید 8.0.1 نصب شده است. علاوه بر این، FCC از نسخه الکترونیکی سیستم برچسب‌گذاری بر روی آن استفاده خواهد کرد. اگر به تصویر زیر که در بخش سیستم گرفته شده نگاه کنید، متوجه ویژگی Active Edge خواهید شد. بنابراین، کاربران پیکسل 2 قادر خواهند بود که Google Assistant را با فشاردادن دو طرف دستگاه فعال کنند. و اگر نگاه کنید، می‌بینید که دکمه‌های ناوبری پیکسل 2 کاملا متفاوت و اختصاصی هستند.

اسکرین‌شات‌ها همچنین نشان می‌دهند که با غیر قابل دسترس 21 درصد از حافظه گوشی، همچنان 50 گیگابایت از حافظه در دسترس است. این نشان می‌دهد که پیکسل 2 همانند سال گذشته یک مدل پایه 64 گیگابایتی و یک مدل 32 گیگابایتی دارد. همچنین شما در قسمت Baseband کد mw8998 را مشاهده میکنید که نوید استفاده از اسنپدراگون 835 را می‌دهد.

این اسناد شماره مدل GO11A را نشان می‌دهند که پیش‌تر در گزارش Wi-Fi Alliance برای دستگاه جدید HTC مشاهده شده بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...