حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از دوربین نیکون D850 به بیرون درز کرد؛ تغییرات نسبت به نسل پیشین مشهود نیست

اگر شما یک عکاس هستید، قطعا می‌دانید که در بازار همیشه برای یک DSLR حرفه‌ای جدید جا هست تا با امکانات خارق‌العاده‌اش چرخ‌های این صنعت را به حرکت دربیاورد. در حال حاضر با توجه به اینکه می‌دانیم نیکون D850 از چه مشخصاتی بهره برده است اما هنوز ابهاماتی در خصوص طراحی و ظاهر آن وجود دارد که امیدواریم با انتشار تصاویری جدید از آن، بیش از پیش درباره این دوربین بالارده بدانیم. پس با ترنجی همراه باشید تا به بررسی تصویری که به تازگی از این DSLR منتشر شده بپردازیم.

اخیرا تصویری از نیکون D850 در انجمن digicamera.net به اشتراک گذاشته شده است که با توجه به این که بدنه این دوربین را به طور کامل در بر نمی‌گیرد، اما قسمتی از آن را به نمایش می‌گذارد. با این حال شاهد تغییرات گسترده‌ای در ظاهر این دوربین نسبت به نسل گذشته‌اش یعنی D810 نیستیم و احتمال می‌دهیم تا تغییرات آن به مشخصات فنی و دیگر مولفه‌های سخت‌افزاری محدود شود.

در قسمت بالا و جلوی دوربین که نام تجاری نیکون در آن به چشم می‌خورد، هیچ نشانه‌ای از وجود فلش باز شونده (pop-up) دیده نمی‌شود. البته نباید تعجب کرد که نیکون همچنان از طراحی قبلی خود بهره برده است، چرا که سال‌هاست طراحی خود را تغییر نداده و این موضوع در مورد تمامی دوربین‌های این شرکت صدق می‌کند.

طبق شایعاتی که در گذشته پوشش دادیم، انتظار می‌رود دوربین دیجیتال D850 به یک سنسور فول فریم 46 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 4K معرفی شود. همچنین طبق گزارشات، احتمالا پرچمدار نیکون برخی از ویژگی‌های دوربین ورزشی D5 را قرض بگیرد تا شاهد دوربینی تمام عیار در همه زمینه‌ها باشیم. با این که هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول مشخص نشده، اما به نظر نمی‌رسد که با دوربینی ارزان قیمت طرف باشیم.

نظر شما درباره نیکون D850 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

منتظر یه شاهکار هستم.کسی میدونه اگه بیاد حدود قیمتش به پول ایران چقدر خواهد شد؟الان۸۱۰ قیمتش چنده

etemadian

سلام دی 810 ، بادی تنها حدود 8/5 میلیون آب میخوره و اگه قیمتها تغییری نکنه بعیده بادی دی 850 بیشتر از 13 -12 تومن باشه .
قیمتش نباید نجومی بره بالا چون از رقیب مستقیمش کنون 5D Mark IV شکست میخوره

etemadian

درود بر آقا یاشار که شدیدا پیگیر اخبار D850 هستند
من بالشخصه خیلی هیجان رونمایی این دوربینو دارم ، البته علیرغم اینکه انتظار میره D850 بتونه هر مشکل پسند حرفه ای رو قانع کنه ولی با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی دوربینها که تقریبا دارند به تکامل نهایی خود نزدیک میشوند دیگر معجزات بزرگی همانند5D کنون یا D3s نیکون را شاهد نخواهیم بود . فکر میکنم با توجه به تنوع و نیاز بازار خیلی دور نیست که کنون و نیکون در آینده ای نزدیک بصورت جدی بسراغ سنسورهای مدیوم فرمت و همچنین دوربینهای بدون آیینه بروند . البته این دو برند تولید دوربینهای بدون آیینه را در رزومه خود دارند ولی هم جدی نبوده و هم در رده سری حرفه ای نبوده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا