حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسلایدهای فاش شده از نیکون D850 برخی از مشخصات آن را تایید می‌کند

در حالی که کمپانی نیکون تایید کرده است که دارد بر روی جانشین دوربین D810 با نام D850 کار می‌کند، ما برخی از مشخصات این دوربین نظیر استفاده آن از سنسور فول فریم را می‌دانستیم. با این حال اطلاعات دیگری درباره این دوربین منتشر نشده بود و باقی مشخصات تنها در حد حدس و گمان بودند، اما حالا به لطف اسلایدهای به بیرون درز کرده می‌توانیم در مورد D850 بیشتر بدانیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این اسلایدها که به زبان چینی فاش شده بودند، پس از ترجمه مشخصات این دوربین را آشکار کردند. برای شروع می‌توان به سنسور این دوربین اشاره کرد که 45.7 مگاپیکسلی بوده و با شایعاتی که در گذشته مبنی بر 45 یا 46 مگاپیکسلی بودن سنسور آن منتشر شده بود، مطابقت دارد. همچنین این اسلایدها صفحه‌نمایش 3.2 اینچی این دستگاه با قابلیت چرخش را تایید می‌کنند.

از توانایی‌های دوربین نیکون D850، می‌توان به ضبط ویدیو تایم‌لپس (timelapse) با کیفیت 8K، ضبط ویدیوی 4K، پشتیبانی از ISO در رنج 64 تا 25600، سیستم فوکوس خودکار 153 نقطه‌ای و یک سنسور 180000 RGB اشاره کرد. این مشخصات دقیقا همان چیزی است که در گزارشات قبلی منتشر شده بود. با این حال ممکن است شایعاتی که در خصوص منظره یاب ترکیبی منتشر شده بود، نادرست باشد.

هنوز مشخص نیست که نیکون چه زمانی قصد دارد تا این دوربین را به صورت رسمی معرفی کند، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود به زودی شاهد رونمایی از D850 باشیم.

نظر شما درباره مشخصات فاش شده از نیکون D850 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مشخصاتش عالی بنظر میاد

مصطفی عباسی

بی‌صبرانه منتظر رونمایی از این دوربین هستم 🙂
نیکون D810 واقعا پرچمدار لایقی بود!

etemadian

نیکون D810 هنوزهم یک غول به تمام معنی در دنیای عکاسی محسوب میشه
حالا نیکون معلوم نیست با این 850 چه هیولایی رو از تو آستینش در خواهد آورد
واقعا بیصبرانه منتظر رونمایی این عزیز دل هستم
خدا کنه این دفعه وای فای داخلی رو تو دوربین بذاره
آقا یاشار لطفا این خبر خاص رو مرتبا پی گیری کن و ما رو بیخبر نگذار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا