حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

30 زبان به تایپ صوتی گوگل اضافه شده‌اند

گوگل 30 زبان مختف را به تایپ صوتی خود در “Gboard” (کیبورد اختصاصی گوگل)، سرچ صوتی و دیگر نرم‌افزارهایش اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نرم‌افزارهای گوگل پیشرفت‌های جدیدی را تجربه خواهند کرد. یکی از آن‌ها همین امکانات اضافه شده به تایپ صوتی است که از امروز در دسترس قرار گرفته. با آخرین بروزرسانی، گوگل از 119 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. گوگل حتی زبان باستانی “گرجی” را هم اضافه کرده که بسیار عجیب به نظر می‌رسد و به همراه زبان هندی از دو زبان بزرگ قاره آفریقا، “سواحیلی” و “امهری” نیز پشتیبانی می‌کند.

گوگل از برنامه‌ای مشخص استفاده می‌کند که یعنی این 30 زبان اضافه شده به اندازه کافی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به گفته گوگل، تمام زبان‌های جدید بزودی در همه برنامه‌ها و محصولات آن، از جمله برنامه ترجمه، در دسترس خواهند بود. به یاد داشته باشید که برای استفاده از زبان‌های جدید، باید در برنامه صفحه کلید خود، تایپ صوتی را فعال کنید.

در اخبار مرتبط، اکنون می‌توانید در زبان انگلیسی چیزی شبیه «اموجی صورت چشمک‌زن» را بیان کنید تا آن شکلک ارسال شود. این ویژگی خاص در آینده به زبان‌های بیشتری در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد تایپ صوتی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...