حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک میلیون نفر منتظرند تا نوکیا ۶ را در هند بدست آورند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

۱ میلیون نفر از طریق ابر فروشگاه آمازون در کشور هند، لحظه‌ها را می‌شمرند تا شاهکار نوکیا، نوکیا ۶ را بخرند. با ترنجی همراه باشید.

در ۱ شهریور، این تلفن بدست کسانی می‌رسد که آن را سفارش داده‌اند. و ثبت نام هم از ۱۴ جولای، مصادف با ۲۳ تیر سال شمسی خودمان آغاز شده بود و اکنون، ما باخبر شدیم که با ۱ میلیون پیش‌خرید روبرو هستیم و ۱ میلیون طرفدار برای نوکیا ۶ تنها در هند وجود دارد. در ایران خودمان کمتر از سوی شرکت‌ها با خدمات پس از فروش عالی و هدایای ویژه روبرو هستیم اما باید خبر دهیم که در هند و شرکت آمازون، اصلا از این بحث‌های ساده نیست و هر خریدار انتخاب‌های ویژه‌ای خواهد داشت! چرا؟ چون حداقل چند گزینه تخفیف، هدیه و… به او پیشنهاد می‌شود. برای مثال اگر یکی از خریداران نوکیا ۶ بودید، با تخفیف ۸۰ درصدی برای خرید محصولات شرکت eBook روبرو می‌شدید و چندین انتخاب مفید دیگر. تا جایی هم که ما فهمیده‌ایم، خرید این تلفن به صورت قسطی صورت گرفته نوکیا ۶ | Toranji.ir

بیاییم با هم نگاهی کنیم بر مشخصات نوکیا ۶

نوکیا ۶ مشخصات بسیار جالبی دارد، صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی Full HD 2.5D در کنار حفاظت گوریلا گلس، و سنسور اثر انگشت پرسرعتی که دارد. همچنین این تلفن از پردازنده‌ی شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ استفاده می‌کند که با اندروید نوقا ورژن ۷.۰ ، تجربه‌ای شیرین به شما القا می‌کند و صدالبته، انتظارات بالاتر می‌رفت اما در حد انجام کارهای روزمره‌ی ما کافیست و این گفته وقتی به زبان می‌آید که کلا ۳ گیگابایت رم در نظر گرفته شده.

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، حافظه‌ی پایین ۳۲ گیگابایتی، در کنار پشتیبانی از میگرو اس‌دی تنها تا ۱۲۸ گیگابایت، از دیگر مشخصات و قابلیت‌های این تلفن هستند. همه می‌دانیم که این تلفن، اصلا در حد پرچم‌داران نیست اما در نوع خودش بسیار عالیست ولی چند چیز بدجور در ذوق ما اشک و کفر در می‌آورد! دوربین عقب ۱۶ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی بسیار عالی بکار گرفته شده‌اند اما مواردی مثل استفاده از پورت USB 2 واقعا غیر طبیعی و نامفهوم است. دوربین هم چه سلفی چه پشت، در روز تصاویر طبیعی واضحی ثبت می‌کنند اما در شب فقط ذکر کنیم که دیافراگم f/ 2 استفاده شده و شما خود تا ته ماجرا را بیابید… اما هرچقدر عیب‌ها بزرگ و زیاد باشند، اسپیکر دوگانه‌ی استریو این تلفن اصلا بحثی در زمینه صدا باقی نمی‌گذارد و عملکرد محشر است.

این تلفن، گزینه خوبی برای خرید و انجام کارهای ساده‌ی ما با یک اسمارت‌فون است و اگر از خیر فعالیت‌های مثلا حرفه‌ای خود بگذرید، قطعا این تلفن از بهترین مهره‌های میدان خواهد بود. اشتباه که نمی‌کنم؟ نظرتان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرداد چراغی
کدنویس وب، توسعه‌دهنده اندروید، سرپرست تیم The Future، سرپرست تیم Best Team، سرپرست تیم طنزنامه، نویسنده وب با 3 سال‌ونیم تجربه کار حرفه‌ای، عضویت در تیم‌های مختلف از سال 90، 3 سال‌ونیم کاربر ترنجی، 6 سال کاربر دنیای‌بازی، و از حامیان جناب علی‌اصغر هنرمند. بهترین سال‌های تجربه تکنولوژی، با وب‌سایت نارنجی. ایمیل: mehrchh@yahoo.com آی‌دی تلگرام: Professional_Writer