حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی وی ۳۰ پلاس ، رقیبی برای نوت ۸؟ گزارشاتی مبنی بر ساخت این تلفن

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، شایعات

خب خبری خوش می‌دهیم به طرفداران ال‌جی. خبری که از قدرت بالا و زمان عرضه ال‌جی وی ۳۰ آن هم از نسخه‌ی پلاسش می‌گوید. در ادامه، ترنجی را همراهی کنید.

همانطور که با خبر هستید، ال‌جی وی ۳۰ بزودی پایش را بر میدان می‌گذارد. ولی، همانطور که بی‌خبر هستید، او دو پای دیگر هم قرض گرفته است! چطور؟ با کمک ال‌جی وی ۳۰ پلاس، برادر قوی‌ترش. معرفی هر دو تلفن نام برده شده، در ۳۱ آگوست و در IFA 2017 رخ می‌دهد یعنی در ۱۸ روز آینده و در نهم شهریور. این سیاست جدید ال‌جی، بسیار عالیست چرا که باعث ایجاد تنوع در محصولات V شده! و یکی از نگرانی‌ها از این تلفن، عرضه نشدن نسخه پلاس آن برای کشورهای خارج از کره جنوبی است! حال شمایی که خواننده این مطلب باشید، حتما می‌پرسید که ال‌جی وی ۳۰ در برابر ال‌جی وی ۳۰ پلاس چگونه ظاهر می‌شود و برعکس؟ باهم ببینیم!

وی ۳۰ پلاس، حافظه‌ای جادار برای کاربر دارد و آن حافظه دقیقا ۱۲۸ گیگابایت است که اصلا نیاز شما را به کارت حافظه میکرو اس‌دی قطع می‌کند، در عوض، وی ۳۰ تنها با ۶۴ گیگابایت و مانند خیلی از پرچم‌داران دیگر به بازار عرضه می‌شود. اما خصوصیات دیگری هم مانند سیستم صوتی، و شارژ بی‌سیم هم تفاوت‌هایی بین هردو ایجاد کرده‌اند (هرچند اطلاعات دقیقی موجود نیست اما اینطور گفته می‌شود.)

از نظر صفحه‌نمایش، هر دو کاملا مشابه هستند و احتمالا در سایز ۶ اینچ OLED تولید شده باشند و این گفته در حالی اتفاق می‌افتد که ما می‌دانیم اسم پلاس در تمامی تلفن‌ها، نشان‌دهنده بزرگ‌‌تر بودن هم هست و وی ۳۰ پلاس، شاید اینگونه باشد. طراحی محصول هم جالب است چرا که با الگو گیری از سری‌های قبلی و جی ۶، باریک‌تر شده و هردو میزان قابل توجهی از حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش را به حداقل رسانده‌اند.

آمار قیمت!

طبق گزارشات، وی ۳۰ حدودا ۷۰۰ دلار است و نسخه پلاسش، ۸۵۰ دلار. به شخصه حاضر نیستم نسخه پلاس را بخرم اما نسخه معمولی را چرا!

نتیجه‌گیری کلی + مشخصات دقیق‌تر

گفته می‌شود که این دو تلفن، در سه خط کره‌ی جنوبی عرضه می‌شوند دقیقا وقتی که نوت ۸ در حال عرضه در این کشور است. همین موضوع، براحتی اثبات می‌کند که ال‌جی با اعتماد به نفس بالا، قصد رقابت جدی با سری نوت سامسونگ را دارد و سامسونگ نیز باید جواس جمع باشد. شاید به این حرف‌ها بخندید اما، وی ۳۰ و وی ۳۰ پلاس، هردو از دوربین دوگانه، با دیافراگم ۱.۶ بهره می‌برند که این پدیده برای اولین بار در یک تلفن ظاهر شده‌است. ال‌جی با این کار چند پله از سایر ریبا جلو افتاده است و احتمالا واضح‌ترین عکس‌ها از یک تلفن در شرایط نوری ضعیف، توسط دوربین شاهکار وی ۳۰ ثبت شود! مگر نه؟

از این گذشته، چیپست ۸۳۵ (تعجبی ندارد) بعلاوه یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری و ۶ گیگابایت رم برای مبارزه با نوت ۸، بسیار نگران کننده است و سامسونگ با عرضه نوت ۸ با مشخصات شبیه به وی ۳۰، قطعا فروش کمتری می‌کند. اما گفتیم مشخصات نوت ۸ که در ادامه می‌بینید: دوربین دوگانه، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت، اسنپ‌دراگون ۸۳۵ (نسخه آمریکایی)، و ۶.۳ اینچ صفحه‌نمایش. با این وجود، هر دو رقیب قدرت‌مندی برای هم هستند! قلم نوری این تلفن را فرارموش نکنیم، و جدای قدرت هردو تلفن، حداقل برای عرضه هردو گوشی در کره و رودر رو شدن آن‌ها، جنگ و سر صدای بسیاری به پا می‌شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

با این قیمت عالی بنظر میاد شاید یکی از گزینه هام باشه فعلا صبر میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرداد چراغی
کدنویس وب، توسعه‌دهنده اندروید، سرپرست تیم The Future، سرپرست تیم Best Team، سرپرست تیم طنزنامه، نویسنده وب با 3 سال‌ونیم تجربه کار حرفه‌ای، عضویت در تیم‌های مختلف از سال 90، 3 سال‌ونیم کاربر ترنجی، 6 سال کاربر دنیای‌بازی، و از حامیان جناب علی‌اصغر هنرمند. بهترین سال‌های تجربه تکنولوژی، با وب‌سایت نارنجی. ایمیل: mehrchh@yahoo.com آی‌دی تلگرام: Professional_Writer