حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: سری (Galaxy A (2018 مجهز به دکمه Bixby خواهند بود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق برخی از شایعات سری (2018) A گلکسی‌های سامسونگ مجهز به دکمه Bixby خواهند بود. یک شرکت چینی در روز یکشنبه اعلام کرد که تمامی گوشی‌های‌میان‌رده این شرکت همانند پرچمداران 2017 مجهز به دکمه Bixby خواهند شد. این منبع همچنین اعلام کرد که سامسونگ محصولات خود را در سال آینده تجاری سازی می‌کند و تا قبل از سال 2018 آن‌ها را معرفی نخواهد کرد که مطابق با استراتژی معمول رونمایی محصولات سامسونگ می‌باشد. معمولا فصل تعطیلات دوره سودآوری برای تولید کنندگان لوازم الکترونیکی به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد قبل از معرفی محصولات جدید در ماه های ژانویه و فوریه، پیشنهادات موجود را ترویج دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هیچ جزئیات دیگری از این منبع ارائه نشده است اما با این حال شاهد پیدایش شایعات فراوانی درباره سری (Galaxy A (2018 در ماه‌های اخیر در اینترنت خواهیم بود. همچنین گفته شده است که شرکتی در سئول درحال آماده سازی تراشه‌های کاملا جدید برای نسل‌های بعدی خود است. علاوه بر این، با درنظر گرفتن ایده تجهیز آن‌ها به پنل‌های Infinity Display که پیشتر در سال جاری اعلام شده است، پیش بینی می‌شود بسیاری از ویژگی های Galaxy S8، Galaxy S8 Plus و Galaxy Note 8 به سری گوشی‌های میان‌رده سامسونگ برسند. همچنین احتمال وجود این ویژگی‌ها در سری (Galaxy C (2018 نیز وجود دارد.

ظاهرا گوشی‌های بعدی سری A این شرکت (Galaxy A3 (2018)، Galaxy A5 (2018) و Galaxy A7 (2018 باشند. هرچند هنوز مشخص نشده است که آیا سامسونگ قصد انتخاب نام‌های دیگری را دارد یا نه. تولید کننده کره ای، به طور معمول رویدادهای خود را برای رونمایی از دستگاه های سری Galaxy A برگزار می‌کند و احتمالا  امسال نیز همینطور خواهد بود. خانواده گلکسی (A (2017 در ماه ژانویه بطور رسمی معرفی شدند و موفقیت خوبی را کسب کردند. ممکن است سری جدید در همین بازه‌ی زمانی و قبل از برخورد به بازار اواخر زمستان عرضه شوند. همچنین به نظر می‌رسد دستگاه‌های آینده در غرب به عنوان اصلی ترین محصولات میان‌رده سامسونگ و بسته به مدل دقیق و بازار خاص با قیمتی بین 400 تا 600 دلار در خرده فروشی‌ها به فروش برسند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

دور از انتظار نبود. سری a همیشه شبیه پرچمدار سال قبله.

Morimf

A7 2016 قبلا داشتم فوق العاده بود حتی باطریشم عالی بود ولی با مدل 2017 حال نکردم قیمتش هم خیلی بالاست هرچند مدل 2016 هم قیمتش بالا بود ولی خب….
اگه مدل 2018 باب میلم باشه ایشالا میخرم

Mortazavi

به نظرم این دکمه بیشتر از اینکه کاربردی باشه تبلیغاتیه البته من تا حالا با دستیار هوشمند کار نکردم
میانرده فقط xa1 plus
خیلی خیلی ازش خوشم اومده مخصوصاً باتری بزرگ و کیفیت خیلی خیلی عالی صفحه نمایشش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98