حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دیپکول از نسخه سفید رنگ خنک کننده مایع Captain 240 EX RGB رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، مبانی کامپیوتر

خنک کننده مایع Captain EX RGB که چندی پیش توسط کمپانی دیپکول معرفی شده بود حالا در رنگ سفید نیز در دسترس خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این خنک کننده مایع از تمامی ویژگی‌های منحصر به فرد سری Captain EX این کمپانی بهره برده است با این تفاوت که حالا نورپردازی واتربلاک این دستگاه RGB شده و یک نوار RGB هم همراه آن عرضه می‌شود که امکانات شخصی سازی زیادی را برای کاربران فراهم کرده و می‌تواند زیبایی سیستم شما را چندین برابر کند. شما می‌توانید با استفاده از کنترلری که همراه آن عرضه می‌شود و یا با اتصال آن به RGB Header مادربرد، آن را به صورت نرم‌افزار شخصی سازی کنید.

از ویژگی‌های این خنک کننده مایع می‌توان به سیستم نورپردازی RGB برای واتر بلاک و نوار RGB همراه با آن، ارتقا کانال آب و پمپ جهت گردش آب با فشار بالاتر (سبب افزایش 10 درصدی دفع گرما)، طراحی شیشه‌ای شگفت انگیز، استفاده از فلز برای ساخت تمامی قسمت‌ها، راه‌اندازی آسان و بدون نیاز به ابزار خاص، استفاده از فن TF 120 که نویز کمی داشته و جریان هوای مناسبی را از رادیات عبور ‌می‌دهد، لوله‌های اسیلو شده و مقاوم در برابر خوردگی و شکستن، بلبرینگ سرامیکی با طول عمر 120000 ساعت و ظاهر بسیار خاص واتربلاک آن که همانند راکتور طراحی شده است، اشاره کرد.

به نظر شما، آیا امکان شخصی سازی سیستم نورپردازی این خنک کننده مایع می‌تواند سبب موفقیت آن شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا