حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود کنید: تصویر زمینه‌های زیبا و با کیفیت گلکسی نوت 8

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، حتما بخوانید، سامسونگ

پرچمدار جدید سامسونگ هر روز به تولد خودش نزدیک تر می‌شود و ما نیز به لطف تیم‌های فاش کننده هم اکنون بیشتر اطلاعات را درباره‌ی شکل و صفحه نمایش این فبلت می‌دانیم. صفحه نمایشی بلندتر ولی باریک‌تر نسبت به طراحی گلکسی نوت 7 و همراه قاب‌های مشابه با گلکسی اس 8+، یک دوربین قوی دوگانه، و یک جایگاه غیر عادی برای اسکنر اثرانگشت! با ترنجی همراه باشید…

 

ما بسیاری از ارائه دهندگان پاپ‌های تبلیغاتی را در هر جا دیده‌ایم و توانسته ایم تعدادی از تصویر‌های پس زمینه‌ای احتمالی این فبلت جدید سامسونگ را بدست آوریم. پس اگر شما مشتاق این هستید که این تصاویر را الان بر روی گوشی خود داشته‌باشید مشکلی وجود ندارد. ما در این قسمت تعدادی از این تصاویر را برای شما قرار داده‌ایم؛ البته 4 عدد از این تصاویر به صورت رنگ‌های تلفیقی بوده و 8 تای آن‌ها نیز عکس‌های دقیق می‌باشند.

این تصاویر با رزولوشن 1200 * 1200 می‌باشند که به این معنی می‌باشد که مقدار کمی کوچکتر از تصاویر اصلی می‌باشند. انتظار می‌رود که گلکسی نوت 8 دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 2960 * 1440 باشد که این امر به ما کمک می‌کند که بفهمیم اندازه‌ی واقعی این تصاویر می‌بایست 2960 * 2960 باشد حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا تصاویر زمینه این گوشی باید دارای شکل مربعی باشند؟ این به دلیل این است که در رابط کاربری سامسونگ وقتی که صفحات HomeScreen را ورق میزنیم تصویر زمینه نیز کمی حرکت می‌کند پس باید این تصاویر عریض باشند.

 

نظر شما درباره‌ی این تصاویر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم