حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از شیائومی Mi Mix 2 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

سال پیش ، شرکت شیائومی با رونمایی از گوشی می میکس انقلابی در طراحی تلفن‌های همراه ایجاد کرد. این تلفن همراه از سه جهت بدون حاشیه بود و صفحه نمایش تقریبا تمام پنل جلو را تشکیل داده بود . در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اما امسال نیز این شرکت می‌خواهد این زبان طراحی را برای نسخه دوم این گوشی نیز اجرا کند، اما با یک تفاوت بزرگ. نسخه اولیه این گوشی از سمت پایین دارای حاشیه‌ای متوسط بود که ظاهرا امسال شیائومی قصد به حداقل رساندن آن را دارد.

اما یک مشکل در این زمینه وجود دارد. با این اندازه حاشیه دیگر محلی برای قرار گیری دوربین دوم این گوشی وجود ندارد بنابراین ممکن است شاهد انقلابی دوباره در زمینه طراحی از سمت این شرکت باشیم. همچنین این عکس تاکیدی بر روی نازک بودن این گوشی دارد و می‌توان انتظار داشت تا این گوشی حتی باریک‌تر از می‌میکس با ضخامت 7.9 میلی‌متری باشد.

از مشخصاتی که درباره این تلفن تا به الان منتشر شده می‌توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 ، 6 گیگابایت رم ، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و صفحه نمایش امولد اشاره کرد. جالب است بدانید با این ضخامت ، باتری این گوشی قرار است تا 4500 میلی آمپر ساعت باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این گوشی دوباره انقلابی در زمینه طراحی گوشی انجام می‌دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عجب چیزیه.
منتهی ایرادی ک باعث میشه خیلیا سمت گوشی های چینی نرن، رابط کاربری بچگانه و چرت ( اشغال) ، وگرنه گوشی های خوبین

ahmad

خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji