حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای گوگل Google Pixel 2 و ۲ Pixel XL لو رفتند

۴ قاب محافظ برای Google Pixel 2 و ۲ Pixel XL در فروشگاه اینترنتی آمازون دیده شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

علاوه بر این چهار قاب، برای هرکدام یک محافظ صفحه‌نمایش نیز مشاهده شده که با پیش‌بینی‌های ما و برخی موارد لو رفته قبلی سازگار است. دو دستگاه با صفحه‌‌نمایش کم‌حاشیه عرضه می‌شوند و تفاوت‌هایشان در اندازه صفحه‌نمایش و تنظیمات دوربین است. در تصاویر گوشی‌ها می‌توان متوجه نسبت تصویر بلند و ۱۸:۹ شد که شباهت بسیاری به صفحه‌نمایش ال‌جی جی ۶ (LG G6) دارد. با توجه به اینکه تولید کننده تلفن همراه کره جنوبی حداقل یکی از دو گوشی را تولید می کند، مسئولین شرکت توصیه کرده‌اند که صفحه‌نمایش گوشی‌ها از ماژول‌های کمپانی کره‌ای استفاده کنند و این رندرها اعتبار این شایعه را بیشتر می‌کنند.

در حال حاضر کاملا مشخص نیست که آیا همه لوازم جانبی جدید موجود در آمازون بر اساس اطلاعات دقیق محصولات گوگل یعنی Google Pixel 2 و Pixel XL 2 هستند یا خیر؛ البته بیشتر آن‌ها با قیمتی در حدود ۸ دلار قابل خرید هستند. این لوازم توسط شرکت‌های LK و MicroP و Starhemei تامین می‎شوند که محصولات بسیار زیادی را برای برندهای مختلف تولید می‌کنند. رندرها نشان می‌هند که گوگل پیکسل ۲ دورین نسبتا بزرگتری از نسل اول خود دارد و در دو دستگاه سنسور اثرانگشت به شکل دایره و در سه چهارم بالایی پشت گوشی‌ها جا گرفته است. به نظر می‌رسد که دکمه فیزیکی هوم دیگر وجود نخواهدداشت و در صفحه‌نمایش، نمایش داده می‌شود. هر دو دستگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون خواهندداشت؛ در هیچکدام از محصولات به اندازه دقیق دستگاه‌ها اشاره نشده است.

به نظر می‌رسد که ماه‌ها تا جانشینی Google Pixel 2 و ۲ Pixel XL مانده است اما این شایعات برخی از پیش‌بینی‌های ما را درست از آب در می‌آورد. نسل اول در اکتبر ۲۰۱۶ معرفی شدند و ممکن است نسل دوم با فاصله یکساله معرفی شوند.

نظر شما درمورد  Google Pixel 2 و ۲ Pixel XL چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...