حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا گوگل فکر می‌کند که اختاپوس یک نوع دسر است؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، برندهای مطرح فناوری، شایعات، گوگل

ماه‌ها است جامعه تکنولوژی منتظر فهمیدن نام اندروید O هست. آیا Oreo است؟( نوعی بیسکوییت با شکلات) و یا کوکی ؟(Oatmeal Cookie )  و یا شربت پرتقال؟(Orange Sorbet) و انواع دیگر دسرهایی که با O شروع می‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

اما حالا این تصویر در قسمت ایستر اگ های اصلی  که طبق رسم  برای مخفی نگه داشتن نام اصلی اندروید وجود دارد جایگزین شده. در نسخه قبلی اندروید که برای توسعه دهنده ها بود  این قسمت تنها  لوگوی O  را بر روی فضای پشتی نشان می‌داد.

البته گوگل سابقه  شوخی با بقیه را دارد همانطور که در سال‌های قبل دیدیم  با namey mcnameface برای اندروید N و Shrug kaomoji  برای اندروید M کاربران را گمراه کرده بود. به عبارتی دیگر تیم اندروید در سال‌های گذشته کاربران مشتاق فهمیدن نام ورژن جدید اندروید را سر کار گذاشته بودند و این امکان وجود دارد که برای اختاپوس نیز اتفاقی مشابه رخ دهد.

حال سوالی که بوجود آمده  این است که آیا گوگل فکر می‌کند که اختاپوس یک دسر است؟

با توجه به اینکه میلیون‌ها نفر از خوردن اختاپوس لذت میبرند(نمیدانیم چطور) قطعا اختاپوس نوعی غذا محسوب می‌شود. می‌توان اختاپوس را به عنوان بخشی از سوشی، سرخ شده، و یا به هر نوع دیگر سرو کرد. اما نظر عمومی در دنیای آشپزی این است که اختاپوس نوعی دسر نیست. نزدیک ترین حالتی که برای اختاپوس به دسر می‌توانیم پیدا کنیم نوعی پاستیل اختاپوس مانند است، اما ایستراگ گوگل اصلا مانند این پاستیل رنگارنگ نیست.

ممکن است که دوستانمان در گوگل تنها کمی گیج شده باشند و یا  دیگر اندروید  از اسم دسرها  استفاده نمی‌کند. و یا شاید تمام این موضوع شوخی هوشمندانه ایی باشد تا تمام اینترنت را عصبانی کند. ایا سیاه و سفید بودن آن جای خالی برای کوکی Oreo است؟ ما به جواب نیاز داریم.

نکته قابل ملاحظه دیگر این است که اندروید O ورژن ۸٫۰ اندروید است و اختاپوس برای داشتن هشت پا شناخته شده است. همچنین اختاپوس دارای سری تخم مرغ مانند است که شبیه  لوگوی اندروید است. نسخه نهایی اندروید هرچه که نامیده شود در این تابستان معرفی خواهد شد.

بنظر شما O ابتدای چه دسری است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید