حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ۹۶] در جریان بازدید مدیرعامل زیرساخت و رییس پلیس فتا از الکام استارز مطرح شد: قوانین مناسب کسب و کارهای نوپا باید تدوین شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

رییس پلیس فتا و مدیرعامل شرکت زیرساخت به بازدید از سالن الکام‌استارز پرداختند.

ستاد خبری نمایشگاه- سردار کمال هادیان‌فر رییس پلیس فتا و محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت زیرساخت در روز سوم نمایشگاه، به بازدید از سالن الکام‌استارز پرداختند.

مدیرعامل شرکت زیرساخت در جریان این بازدید گفت: قوانین کشور متناسب با نیازها و فضای حوزه استارتاپی تدوین نشده و این موضوع معضلات زیادی را برای توسعه کسب و کارهای نوپا به وجود آورده است.

آذری جهرمی ادامه داد: اکنون کسب و کارهای کوچک و نوپا و شرکت‌های قدیمی بزرگ همه با یک چشم نگاه می‌شوند که این موضوع با تدوین قوانین جدید باید تغییر کند.

وی با بیان این که در زمینه‌هایی مانند بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا با مشکل مواجه هستند گفت: مشکل دیگر این حوزه این است که قانون تفکیکی میان کسب و کارهای فضای مجازی و سنتی قائل نشده است.

مدیرعامل شرکت زیرساخت با بیان این که تحولات سریع حوزه فاوا در کنار مزایایش، چالش‌های فرهنگی نیز در پی دارد گفت: باید با برنامه‌ریزی درست هم دغدغه‌های فرهنگی را رفع کنیم و هم با ایجاد مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها، اسباب توسعه اقتصادی را فراهم آوریم.

آذری جهرمی با بیان این که مجلس در رفع مشکلات استارتاپ‌ها می‌تواند موثر باشد گفت: امیدواریم کارگروهی برای بررسی وضعیت کسب و کارهای نوپا در مجلس شکل گرفته و قوانین لازم برای این کسب و کارها تدوین و تصویب شود.

وی ادامه داد: البته با وجود همه این چالش‌ها در سال گذشته ۱۳۰ هزار شغل در حوزه فاوا ایجاد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com