حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] مرکز ملی پایش محیط کسب‎‌وکار در الکامپ معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

مرکز ملی پایش محیط کسب و کار با هدف اطلاع‌رسانی به متقاضیان مجوزهای کسب و کار به عنوان سرویسی در پروژه شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شد.

ستاد خبری الکامپ- مهرناز اصفهانی کارشناس مرکز ملی پایش محیط کسب و کار در نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در ذیل وزارت امور اقتصاد و دارایی راه اندازی شده است و در نمایشگاه الکامپ به معرفی آن پرداخته‌ایم.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را اطلاع رسانی به متقاضیان مجوز کسب و کار، اطلاع از فوریتهای کسب و کار و آشنایی با قوانین مرتبط با فرایندهای صدور مجوز برای توسعه کسب و کار عنوان کرد و ادامه داد: مطابق با شاخص جهانی کسب و کار که از سوی بانک جهانی همه ساله اعلام می شود افزایش رتبه ایران در این شاخص می تواند به جذب سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد کمک کند. براین اساس مرکز ملی پایش محیط کسب و کار با فراهم کردن بستری قصد دارد به توسعه کسب و کار در کشور کمک کند تا جایگاه ایران در این شاخص جهانی ارتقا یابد.

اصفهانی با بیان اینکه ظرف مدت چند روز آینده این مرکز با حضور وزرای ارتباطات و اقتصاد رونمایی رسمی می‌شود، ادامه داد: این مرکز در ۴ بخش شامل سامانه اطلاع رسانی مجوزهای کشور (سام)، پایگاه اطلاعاتی قوانین و مقررات محیط کسب و کار ، سامانه رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوز (دادور) و مرکز فوریتهای محیط کسب و کار فعالیت می‌کند.

به گفته وی، دسترسی به این مرکز از طریق سامانه مرکز ملی محیط کسب و کار و نیز از طریق اپلیکیشن اندرویدی برای کاربران موبایل فراهم است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji