حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] مدیر بازاریابی و تجارت بین‌الملل شرکت سامانه آریا همراه: عرضه اپلیکیشن برای الکامپ، گام مثبتی در حرفه‌ای‌تر شدن نمایشگاه است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

مدیر بازاریابی و تجارت بین‌الملل شرکت سامانه آریا همراه درباره نحوه برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست و سوم گفت: انضباط و روال مطلوبی را در آماده سازی نمایشگاه امسال شاهد بودیم و در سال‌های اخیر روند اداری آماده سازی نمایشگاه بهبود یافته است.

ستاد خبری نمایشگاه- سید مهدی حسینی با بیان اینکه تمامی نمایشگاه‌های مطرح خارجی دارای اپلیکیشن راهنما برای اندروید و IOSهستند گفت: امسال برای نخستین بار اپلیکیشن اندروید برای نمایشگاه عرضه شده که اقدام مثبتی است و در آینده لازم است اپلیکیشنiOS نیز برای نمایشگاه ارایه شود.

مدیر بازاریابی و تجارت بین‌الملل شرکت سامانه آریا همراه پیشنهاد کرد: بهتر است در سال‌های آینده برای تشویق به حضور بیشتر در نمایشگاه برای غرفه‌های بزرگ‌تر و شرکت‌های دارای سابقه حضور تخفیف‌هایی در نظر گرفته شود که این مشوق‌ها قطعا در پررونق‌تر شدن نمایشگاه موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: برخی مشکلات فعلی نمایشگاه به ساختار نمایشگاه بین‌المللی تهران باز می‌گردد که برای مثال در تمامی نمایشگاه‌های تهران با مشکل هوای گرم داخل سالن‌ها مواجه هستیم که این مشکل به ویژه در ساعات پایانی کار نمایشگاه‌ها تشدید می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji