حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] مدیر پلتفرم آریو: مفهوم خرید بازی به‌صورت آنلاین باید جا بیفتد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

به گفته الکامپ ایران : درباره  برگزاری مراسم افتتاحیه و روز اول نمایشگاه الکامپ، با کوروش عباسی، مدیر پلتفرم آریو، گفتگوی کوتاهی در باب چگونگی راه‌اندازی و چیستی این پلتفرم انجام دادیم.

آریو چیست و چه هدفی را دنبال می‌کند؟

آریو اولین شبکه‌ی اجتماعی مخصوص به گیمرها است که هدف اصلی آن به‌وجود آوردن یک اجتماع سازماندهی شده برای ایشان است و در قدم‌های بعدی به کاربران، تجربه‌ی خرید بازی‌های ایرانی و خارجی، برقراری ارتباط و تبادل نظر در زمینه بازی‌ها و خرید لوازم جانبی مربوط به بازی‌ها است. در این پلتفرم کاربران می‌توانند روی خریدها یا با توجه به دستاوردهای بازی، پاداش و جایزه دریافت کنند.

درحال حاضر، کاربران فقط می‌توانند از بخش شبکه اجتماعی و خرید بازی‌ها بهره‌مند شوند و بخش لوازم بازی و مسابقات میان کاربران، در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

هدف اصلی بعدی، رعایت حق نشر نسخه‌های بازی ایرانی است و قطعا اولین راه حل، نشر بازی ایرانی به‌صورت دیجیتال است؛ تا به امروز، نشر دیجیتال بازی ایرانی، بازخورد مناسبی میان کاربران نداشته و ما برای حل این مسئله با گذشتن از منافع خویش و میدان دادن به بازی‌سازان و تامین‌کنندگان ایرانی، قصد جااندازی مفهوم خرید بازی به‌صورت آنلاین را داریم؛ به سراغ تامین کننده‌های خارجی هم خواهیم رفت. امروز یعنی ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶، آریو رسما برای کاربران انتشار یافت.

 

آریو برای کاربران خود چه مزایایی در نظر گرفته‌است؟

کاربران با هر خرید یا امتیازاتی که در بازی‌ها کسب می‌کنند، مشمول پاداش‌های نقدی و غیر نقدی می‌شوند؛ مانند شارژ شدن کیف پول حساب کاربری ایشان به‌صورت مجازی تا جوایز حقیقی که شامل عینک واقعیت مجازی، صندلی‌های مخصوص بازی و جوایزی از این قبیل است. برای قدم اول، در جشنواره تابستانه که تا انتهای شهریورماه برپاست، جوایز زیادی درنظر گرفته‌ایم که کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

 

ایده‌ی آریو از کجا آمد؟

گیمرهای ایرانی تا امروز اجتماعات مخصوص به خودشان را داشتند؛ اجتماعات رسانه محور مثل سایت‌ها یا کلن‌های بازی و در مرحل حقیقی گیم‌نت‌ها. اما این اجتماعات سازماندهی شده و دارای پاداش نبودند؛ پس ما به این مسئله فکر کردیم که اگر اجتماعی ایجاد کنیم که در آن تامین‌کننده و مصرف کننده با یک‌دیگر در ارتباط باشند یک محیط انسجام یافته، پاداش‌دار و هدایت شده خواهیم داشت. درواقع آریو یک پلتفرم چندوجهی در زمینه‌ی بازی است.

 

چشم‌انداز آینده‌ی آریو را چگونه تحلیل می‌کنید؟

همان‌طور که می‌دانید، تجربه‌ی بازی حد و مرز ندارد. ما برای آینده، برنامه‌هایی هم برای فضای حقیقی داریم، برای ارتقا دادن سطح تجربه‌ی هیجان و دستاوردهای کاربران؛ چرا که آریو یک اجتماع است و بسترهای زیادی برای ورود به فضای حقیقی فراهم است، اما همه‌ی این آینده به بازخورد کاربران دارد. باید این پلتفرم هرچه بیشتر رشد کند تا آینده روشن‌تری در انتظار ما، کاربران و تامین‌کنندگان باشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji