حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه: در سه دوره اخیر، هزار استارتاپ به الکامپ آمده‌اند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه گفت: در سه دوره اخیر الکامپ بیش از هزار استارتاپ در نمایشگاه حضور داشته‌اند.

ستاد خبری الکامپ- ناصر علی سعادت در دومین روز از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به AFP گفت: برای سومین سال پیاپی نمایشگاه الکامپ با مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان نماینده بخش خصوصی برگزار می‌شود.

وی افزود: با مدیریت سازمان نصر بخش عمده‌ای از مشکلات نمایشگاه حل و امسال نیز برگزاری نمایشگاه به تابستان منتقل شده تا هم امکان استفاده از فضای باز نمایشگاه فراهم آید و هم این که تمام سالن‌ها به الکامپ اختصاص یابد.

رییس سازمان نصر کشور گفت: الکامپ بیست و سوم در ۳۴ هزار متر مربع و با حضور بیش ۸۰۰ شرکت برپا شده است که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد رشا دارد.

وی با بیان این که سه دوره پیش که مدیریت الکامپ را برعهده گرفتیم، حدود ۱۰۰ استارتاپ با حمایت سازمان به رایگان به نمایشگاه آمدند گفت، در طول این سه دوره اخیر در سالن الکام‌استارز و سایر بخش‌های نمایشگاه بیش از هزار استارتاپ حوزه فناوری اطلاعات در الکامپ حضور یافتند.

سعادت گفت: برای توسعه کسب و کارهای نوپا برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌ایم که از جمله آن آموزش چگونگی توسعه کسب و کار و همچنین امکان ملاقات با سرمایه‌گذاران است.

رییس سازمان نصر در پاسخ به سوال خبرنگار AFP درباره تاثیر تحریم‌ها بر حوزه فناوری اطلاعات ایران گفت: یک روی سکه تحریم‌ها محدودیت است اما روی دیگر این محدودیت آن است که به توان داخلی تکیه کرده و تلاش کردیم تا نیاز‌هایمان را خود برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ۱۰هاهزار اپلیکیشن موبایل در سال‌های اخیر در ایران نوشته شده است و البته برداشته شدن تحریم‌ها به افزایش رقابت و توسعه کیفیت منجر شود.

سعادت درباره مشکلات بخش خصوصی و دولت گفت: سازمان نصر کشور وظیفه دارد تا اگر مشکلی برای بخش خصوصی پیش بیاید، به حل و فصل آن بپردازد. در یکی دو سال گذشته به مانند همه دنیا تضاد منافع میان کسب و کارهای جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات و کسب و کارهای سنتی پدید آمد که خوشبختانه دولت از کسب و کارهای نوین حمایت می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji