حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] برای معرفی آخرین دستاوردهای دولت الکترونیکی و افتتاح شبکه ملی اطلاعات: ۳۲ دستگاه دولتی به الکامپ آمده‌اند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

٣٢ سازمان و نهاد دولتی آخرین دستاوردهای خود در حوزه دولت الکترونیکی را در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ عرضه کرده‌اند.

ستاد خبری الکامپ- سالن دولت الکترونیکی نمایشگاه الکامپ امسال میزبان ٣٢ سازمان و نهاد دولتی در فضایی بالغ بر ۵ هزار مترمربع است.

در این سالن سازمان‌ها و نهادهای دولتی آخرین اقدامات خود را برای تحقق دولت الکترونیکی ارائه کردند.

سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات متولی این سالن است و سازمان برنامه و بودجه، سازمان ثبت احوال، سازمان دامپزشکی، سازمان فنی و حرفه ای، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، سازمان میراث فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سالن حضور دارند.

وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، کار، بهداشت، کشور، راه، امورخارجه و صنعت معدن و تجارت نیز در این سالن آخرین سرویس‌های حوزه دولت الکترونیکی را عرضه کرده‌اند.

درهمین حال جهاد دانشگاهی، سازمان‌های بورس، ثبت اسناد و املاک، اموراستخدامی، گمرک و مرکز آمار، اول مارکت، پست بانک، شبکه علمی، شرکت مشاوره ماشین تامین، فرودگاه پیام، دانشگاه آزاد، پژوهشگاه فضایی و شرکت ملی پست در سالن دولت الکترونیکی حضور دارند.

علاوه بر معرفی سرویس‌ها و خدمات دولت الکترونیکی، قرار است روز یکشنبه فاز سوم و نهایی شبکه ملی اطلاعات با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji