حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا مایکروسافت به‌طور تصادفی تصویر سرفیس‌فون تاشو را نشر داده است؟

در یکی از صفحات مرتبط با مایکروسافت در توییتر،  عکسی منتشر شد که نشان‌دهنده یک محصول خارق‌العاده و نسل جدیدی از  تلفن‌همراه می باشد. بخاطر محتوایی که در نمایشگر نشان داده شده، احتمالا این گوشی هوشمند یک تلفن‌همراه ویندوز‌فونی است که طبق شایعه‌های قبل سرفیس‌فون نام خواهد گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

افشاگران هدف آینده مایکروسافت را از طریق وبلاگ‌های مربوط به مایکروسافت سرفیس‌فون تاشو میدانند که قدمی جدید در عرصه تلفن‌های هوشمند است. هیچ سند رسمی وجود ندارد ولی مدارکی مدعی‌اند که احتمالا اهالی ردموند یک کارگاه شایعه‌پراکنی ایجاد کرده‌اند که گجتی را نمایان کند و آن دستگاه شبیه به آنچه مردم درباره سرفیس‌فون در سر می‌پرورانند باشد.

 

****
توسعه دهندگان چگونگی توسعه و گسترش Node.js Web را در Azure از طریق کلاس های مجازی و زنده بیاموزید. https://t.co/12TnoS1dgA
https://t.co/H1hIMlNWrM
‏— Microsoft Azure (@Azure) July 18, 2017
****

 

قاعدتا این اثر یک ایده مفهومی است و به‌طور حتم ایده شگفت‌آوری است. AAWP’s Steve Litchfield یک ایده از یک طرفدار پروپا‌قرص Windows Phone را به تصویر کشیده است. این عکس میتواند نشان‌دهنده یک مدل مفهومی و یا یک مدل ازمایشی از محصول نهایی باشد. ولی هیچ گونه اطلاعات از محصول و یا شواهدی از رسمی بودن تصاویر در کار نیست.

لازم به ذکر است که اگر این غول نرم‌افزاری تصمیم به بازگشت به عرصه اسمارت‌فون‌ها را داشته باشد بعید است که تصویرش را در توییتر انتشار دهد.

این اولین محصول تاشو مایکروسافت نیست که خبرش به گوش میرسد. در سال ۲۰۱۱ این شرکت تبلت‌های پروژه نامه‌رسانش را با این توضیح از بین برد: “در هر زمانی، در هر یک از گروه‌های بزینس ما، ایده های نو مورد بررسی قرار میگیرند، امتحان و یا ایجاد میشوند. این در DNA مایکروسافت است که فناوری‌های تازه را توسعه دهد و یا حتی ایجاد کند تا بهروری و خلاقیت پرورش داده شوند. پروژه نامه‌رسان (Courier) یک نمونه از این تلاش هاست و فناوریش برای استفاده در اینده ارزیابی میشود. و ما برنامه ای برای ساخت چنین محصولی در حال حاضر نداریم. “

در اخر لازم به ذکر است که شاید مایکروسافت در حال تست این مدل تاشو در آزمایشگاه های تخصصی‌اش باشد، ولی تا قبل از رونمایی و عرضه ممکن است دچار سرنوشت مشابهی با سرفیس‌مینی و یا موبایل‌مکلارن و بقیه پروژه های لغو شده این شرکت شود و عملا به زباله‌‌دان تاریخ بپیوندد. بنظر شما سرفیس‌فون قابل رقابت با مدعی های عرصه تلفن‌همراه می باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمدامین سادات