حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و اطلاعاتی در باره‌ی کنسول جدید آتاری فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، کنسول بازی

مدت زمان زیادی است که آتاری از تجارت ساخت کنسول‌های خانگی بدور است. اما، در نمایشگاه بازی E3 2017 در ماه گذشته، این کمپانی کار بر روی کنسول جدید خود را تایید کرد. بعدها فهمیدیم که محصول جدید یک کنسول خانگی به نام Ataribox خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اطلاعات فاش شده Ataribox دارای یک  جعبه چوبی مانند کنسول قدیمی ۲۶۰۰ است. در گذشته اطلاعات زیادی درباره‌ی کنسول فاش نشد و هواداران این کنسول تشنه اطلاعات دیگر ماندند. بنا به گفته آتاری هدف آنها با این کنسول جدید خلق چیزی است که هم جدید است و هم میراث حقیقی این شرکت است. آتاری خواستار جذب طرفداران قدیمی و  جدید خود است. از این رو از طراحی مشهور آتاری ۲۶۰۰ استفاده کردند. کنسول جدید دارای قسمت پشتی بالا آمده ، طراحی راه راه و پنل جلویی  که می‌تواند از جنس چوب یا پلاستیک باشد است.

امکانات اضافی شامل چهار پورت USB، یک پورت HDMI و پشتیبانی از کارت حافظه SD می‌باشد. همچنین این کنسول دارای بازی‌های کلاسیک و محتوای جدید است.

مشخص نشده‌ است که آیا بازی‌های جدید از ابتدا ساخته خواهند شد یا اینکه Ataribox مانند کاری که نینتندو با NES و SNES Classic انجام داد به مردم اجازه خواهد داد تا بازی‌های کلاسیک  را روی یک کنسول‌ مشابه کنسول‌های قدیمی اجرا کنند.

آتاری اطلاعات و قیمت کنسول جدید خود Ataribox را در ماه‌های جاری منتشر می‌کند.

نظر شما در‌باره این کنسول چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید