حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید منتشر شده از Xiaomi 5X، استفاده این دستگاه از نمایشگری ۵٫۵ اینچی و اسنپدراگون ۶۲۵ را تایید می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

به تازگی تصویری از گوشی هوشمند جدید Xiaomi بر روی یک پوستر تبلیغاتی دیده شده است. طبق اطلاعات به دست آمده، این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد. همچنین ممکن است این دستگاه به نمایشگری با رزولوشن FHD 1080p و ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به پوستر تبلیغاتی منتشر شده، می‌توان فهمید که این دستگاه در پنل پشتی به یک دوربین دوگانه مجهز شده و قیمت آن نیز حدود ۲۹۵ دلار خواهد بود.
چندی پیش شایعاتی مطرح بود که خبر از معرفی یک سری از محصولات این شرکت چینی، تحت نام تجاری جدید را در این ماه می‌داد. کاملا مشخص است که هدف از عرضه این سری جدید توسط کمپانی شیائومی، تمرکز بر روی فروش آفلاین خواهد بود.
اولین تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند شیائومی ۵X که گفته می‌شد اولین دستگاه از این سری جدید خواهد بود:

یک مقایسه سطحی نشان می‌دهد که گوشی هوشمند نشان داده شده در هر دو تصویر به بیرون درز کرده، از طراحی مشابهی بهره می‌برند. این اطلاعات به خوبی اثبات می‌کنند که شیائومی ۵X اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی تحت نام تجاری جدید خواهد بود.
گزارشات حاکی از آن است که نسخه دیگری از شیائومی ۵X با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، ۶ گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی در تاریخ ۲۶ ژوئیه مترادف با ۴ مرداد ماه به همراه اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا به بازار عرضه خواهد شد.
نظر شما درباره این گوشی هوشمند خوش قیمت چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا