حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه عملکرد دوربین سونی Xperia XZs با سامسونگ +Galaxy S8 در شرایط متفاوت

چندی پیش بود که دو شرکت سونی و سامسونگ پرچمدار‌های خود را برای نیمه اول سال ۲۰۱۷ معرفی کردند. کمپانی سامسونگ در کنار معرفی نسل جدیدی از سری S خود یعنی Galaxy S8 نسخه بزرگتر آن را با نام +Galaxy S8 معرفی کرد. همچنین کمپانی ژاپنی سونی نیز در کنار معرفی سامورایی خود Xperia XZ Premium نسخه‌ای ارتقا یافته از پرچمدار ۲۰۱۶ خود را با نام Xperia XZs به نمایش گذاشت. حال فرصت مناسبی است تا کیفیت تصویر برداری این دو دستگاه را در شرایط مختلف مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
نسخه ارتقا یافته پرچمدار ۲۰۱۶ سونی یعنی XZs از سخت‌افزاری مشابه با Xperia XZ بهره برده است با این تفاوت که حال به دوربینی ۱۹ مگاپیکسلی همانند Xperia XZ Premium با قابلیت فیلمبرداری فوق آهسته ۹۶۰fps مجهز شده است. در آن سو نسخه بزرگتر پرچمدار کهکشانی‌های سامسونگ به دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است و از این نظر تفاوتی با S8 ندارد. تنها تفاوت این دو دستگاه به صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی، رم ۶ گیگابایتی و باتری بزرگتر ۳۵۰۰ میلی‌آمپری خلاصه می‌شود. همچنین XZs و +S8 به ترتیب از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند.
در این ویدیو دوربین اصلی و سلفی این دو دستگاه در شرایط نوری متفاوت، اسلوموشن، ثبت ویدیو ۴K، عملکرد لرزشگیر و حالت پرتره به چالش کشیده می‌شوند.

[aparat id=”9bVJW”]

به نظر شما کدام یک از این دو دستگاه عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

تو محیط کم نور و تاریک زد پى له شد

Sajad

سونی واقعا نسبت به سنسوری که استفاده میکنه ضعیفه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا