حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کپکام: Revelations برای پی‌اس۴ و اکس‌باکس منتشر خواهد شد

کپکام یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه ساخت بازی است که یکی از سری بازی‌های معروف آن به اسم Resident Evil  شناخته می‌شود. ظاهرا کپکام برنامه‌ای برای ارائه نسخه جدیدی از این بازی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما دیگر عادت به شنیدن اخبار‌هایی درباره به تاخیر افتادن تاریخ عرضه بازی‌ها بودیم اما این بار داستان فرق کرده است و شاهد وجود خبر‌هایی درباره ارائه زودتر بازی توسط کپکام قبل از تاریخ اعلام شده هستیم.

کپکام اعلام کرده است که نسخه جدید از سری رزیدنت اویل با اسم “Revelations” تنها برای PS4 و XBOX عرضه خواهد شد.

کپکام از قبل این موضوع را اعلام کرده بود که این نسخه از بازی تنها برای دو کنسول فوق در پاییز امسال عرضه خواهد شد اما تاریخ دقیقی از انتشار این بازی نگفته بود و به تازگی اعلام کرده است که این بازی ابتدا برای آمریکای شمالی در ۳۱آگوست یعنی در روز ۹شهریور ماه امسال عرضه خواهد شد.

این نسخه از رزیدنت اویل بین وقایع اتفاق افتاده بین رزیدنت اویل۴ و ۵ است. دو قهرمان این سری یعنی ” Chris Redfield and Jill Valentine” در این بازی حضور دارند و داستان بازی در مورد سازمانی به اسم bioterrorist است که می‌خواهد با انتشار یک ویروس دنیا را نابود کنند.

کپکام همچنین اعلام کرد در این نسخه از بازی تمامی DLCها در بازی حضور دارند و همچنین کیفیت تصاویر به ۱۰۸۰ ارتقا پیدا کرده است. همچنین وعده داد تا به علائم محیطی نیز دقت و جزئیات بیشتری بدهد.

بقیه موضوعات نیز باید در گیم پلی بازی مشخص شود. همچنین قیمت این بازی ۱۹٫۹۹$دلار در هنگام عرضه برای دو کنسول فوق  است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji