حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی Q6 به صورت رسمی با صفحه نمایش ۱۸:۹ معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی

یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی LG G6 صفحه نمایش آن بود ، صفحه نمایش ۱۸:۹ اینچی که رزولیشن ۱۴۴۰×۲۸۸۰ را برای شما به ارمغان می‌آورد. با این استاندارد ابعاد صفحه نمایش ۱۸:۹ شما امکان داشتن صفحه نمایشی بزرگ در ابعادی کوچک را می‌داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تنها تلفن همراه‌هایی که غیر از LG G6 از همچین صفحه نمایشی با این ابعاد استفاده می‌کنند “Galaxy S8 و Galaxy S8Plus”هستند. مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که اگر شما نیاز به همچین صفحه نمایش تمام عیاری داشته باشید باید یک گوشی تمام عیار را خریداری کنید.

در این زمینه شرکت ال جی یک کار فوق‌العاده انجام داده و توانسته یک صفحه نمایش تمام عیار را در کالبد گوشی معمولی قرار دهد. ال جی  گوشی های ” LG Q6 ، LG Q6 Plus ، LG Q6a” را رسما معرفی کرد.

همانطور که حدس زدید ویژگی قابل توجه در این گوشی‌ها صفحه نمایش آنها است. یکی از این گوشی ها صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی در کنار ابعاد۱۸:۹ با صفحه نمایش فول اچ دی است که به شما رزولیشنی۲۱۶۰×۱۰۸۰ با تراکم پیکسلی ۴۴۲PPI را ارائه می‌دهد.همانند ال جی جی۶ این گوشی ها در لبه صفحه نمایش خود از انحنایی برخوردار هستند.

در هر سه گوشی مورد نظر از المینیوم ۷۰۰۰برای ساخت آنها استفاده شده است. در اطراف صفحه نمایش هر سه گوشی شاهد حاشیه بسیار کم هستیم که باعث می‌شود کار با یک دست با این تلفن همراه‌ها ساده تر شود.

اما به مشخصات اصلی این سه تلفن همراه برسیم:

قلب تپنده Lg Q6 را یک پردازنده میان رده یعنی Snapdragon 435 تشکیل داده است. LG Q6Plus نیز از همین پردازنده برای پردازش‌های خود استفاده میکند تنها با یک تفاوت آن هم وجود ۴گیگابایت رم به همراه ۶۴گیگابایت حافظه داخلی است در حالی که LG Q6 از سه گیگابایت رم به همراه ۳۲گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. اما LG Q6a نیز از همین پردازنده و حافظه رم ۲گیگابایتی به همراه ۱۶گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

هر سه گوشی معرفی شده از باتری ۳۰۰۰میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.

به غیر از مشخصات اصلی هر سه موبایل از دوربینی ۱۳مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و از دوربینی ۵مگاپیکسلی در جلوی دستگاه استفاده می‌کنند. دکمه شاتر دوربین نیز به همراه ویژگی تشخیص چهره ال جی برای این سه موبایل فراهم شده است.

در آخر لازم به ذکر است که این سه گوشی به همراه اندروید۷ و رابط کاربری LG UX6.0 به بازار خواهند آمد.

صاحبان LG Q6 نیز امکان استفاده از قابلیت Square Camera را همانند LG G6 در این گوشی دارند

قیمت و زمان عرضه LG Q6‌ها

 

ال جی جزئیات کمی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این سه گوشی برای فروش در ماه آگوست به آسیا و سپس به اروپا ، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی عرضه خواهند شد. ال جی هنوز قیمت این سه مدل را اعلام نکرده است

نظر شما درمورد این سه تلفن همراه چیست؟ ایا ال جی با این کار خود میتواند بازار میان رده‌هارا از قبل داغ تر کند؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

نبود حسگر اثر انگشت، سخت افزار ضعیف و احتمالا قیمت بالا برای الجی شکسته.
پارسال g5se وارد بازار کرد که از q6 هم بهتره. Q6 بیشتر میخوره پایین رده باشه تا میان رده.

Shahryar

همچین نسبت صفحه نمایش مزیته؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji