حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل جدید BlackBerry KEYone با صفحه نمایش بهبود یافته جایگزین نسخه های قبلی می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، بلک‌بری، موبایل

چند ماه پیش خبرهایی از مشکل صفحه نمایش در گوشی هوشمند جدید بلک بری که با همکاری کمپانی TCL تولید شده بود به گوش می‌رسید. این خبر‌‌‌ها حاکی از چسبندگی ضعیف صفحه نمایش به بدنه بود که به راحتی از گوشی جدا میشد. اما دیروز تیم پشتیبانی بلک بری پست جدیدی را دراین مورد در توییتر منتشر کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بلک بری موبایل چند مدت پیش در واکنش به مشکل چسبندگی صفحه نمایش اینگونه گفته بود که از چسب‌های بهتری در واحد مونتاژ استفاده خواهیم کرد و این اخرین چیزی بود که از این موضوع شنیده بودیم. دیروز در توییتر BBMobile یکی از اعضای تیم پشتیبانی بلک بری موبایل لینکی را انتشار داد که اخرین اطلاعات مربوط به BlackBerry KEYone اینگونه در ان ذکر شده بود:

برای اینکه صاحبان KEYone بهترین تجربه را کسب کنند ما اقاداماتی جهت چسبندگی بهتر صفحه نمایش روی اخرین مدل‌های حاضر در خط مونتاژ انجام دادیم و تا اخر تابستان با مدل‌های حاضر در فروشگاه‌ها تعویض خواهند شد.

 

درمورد کسانی که KEYone را ازقبل خریده‌اند چه میشود؟

دستگاه‌های قدیمی تحت  ضمانت هستند و درصورت مشکل صاحبان باید با پشتیبانی بلک بری تماس بگیرند تا جایگزینی برایشان ارسال شود.

پرچمدار بلک بری با  صفحه کلید QWERTY فیزیکی فوق‌العاده و عمر باتری عالی تبدیل به گوشی  پرفروشی در نیمه اول ۲۰۱۷ شده بود. اما این مشکلات جدید باعث تاثیر منفی در رقابت با پرچمدارانی مانند Htc U11 ،Galaxy S8 و Xperia XZ premium خواهد شد.

نظر شما درمورد گوشی‌های صفحه کلید دار چیست؟ دیدگاه خود را با به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور