حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Moto G5S Plus به بدنه‌ فلزی، دوربین دوگانه و صفحه‌نمایشی بزرگتر مجهز خواهد شد

ساعاتی پیش Evan Blass افشاکننده مشهوردنیای تکنولوژی، یکی از تصاویر تبلیغاتی گوشی هوشمند Moto G5S Plus را منتشر کرد. این دستگاه احتمالا نسخه‌ای ویژه از گوشی هوشمند Moto G5 Plus است که در اوایل سال جاری عرضه شده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از جمله اطلاعات منتشر شده می‌توان به دوربین دوگانه آن اشاره کرد. این دوربین از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی از آن‌ها رنگی و دیگری monochromatic است. دوربین سلفی دستگاه نیز به ۸ مگاپیکسل ارتقا یافته و نمایشگر آن نیز ۰٫۳ اینچ بزرگتر شده و حالا به ۵٫۵ اینچ رسیده است. در مقایسه با مشخصات فنی Moto G5 Plus می‌توان گفت که این دستگاه پیشرفت خوبی را شاهد بوده است.

طبق گفته Evan Blass، دوربین دوگانه جدید این دستگاه ویژگی‌های جذابی مانند عکسبرداری بوکه، جاگزینی پس‌زمینه تصویر و فیلتر انتخابی سیاه و سفید را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بیش از گذشته تخیلات عکاسی شما را برانگیزد.

از ویژگی‌های این دستگاه که بگذریم، Moto G5S Plus همچنان از رزولوشن ۱۰۸۰x1920 پیکسل برای نمایشگر خود استفاده می‌کند. ازجمله مشخصات سخت‌افزاری آن نیز می‌توان به پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon 625 ،۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. اگرچه این سخت‌افزار برای کارهای روزمره کاملا کافی به نظر می‌رسد اما در بازی های سنگین سه بعدی قطعا عملکرد یک گوشی بالارده را به نمایش نمی‌گذارد.

با توجه به اطلاعات دقیق موجود و تصویر منتشر شده از این دستگاه، شما آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا