حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار بعدی شیائومی Chiron به ۸ گیگابایت حافظه رم و صفحه‌نمایشی ۶ اینچی با نسبت تصویر ۹:۱۸ ساخت JDI مجهز خواهد شد

شایعات حکایت از این دارد که شرکت چینی شیائومی قصد دارد در پرچمدار آینده‌اش که با کد Chiron شناخته می‌شود از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۹:۱۸ ساخت JDI استفاده کند. این دستگاه احتمالا با نام تجاری شیائومی Mi 7 در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

صفحه‌نمایش ۶ اینچی Chiron از رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ بهره خواهد برد که احتمالا توسط شرکت Japan Display که سه سهامدار اصلی آن سونی، توشیبا و هیتاچی می‌باشند، ساخته خواهد شد. همچنین ممکن است این دستگاه از نمایشگر Full Active این شرکت که اخیرا معرفی شد، بهره گیرد. نمایشگر مورد بحث از نسبت تصویر ۹:۱۸ بهره‌ برده و در نتیجه این فناوری انحصاری می‌توان حاشیه های بالا و پایین نمایشگر را مانند حاشیه های دو طرف آن کاهش داد که نتیجه آن دستگاهی بدون حاشیه خواهد بود.

با توجه به اینکه پرچمداران مطرحی همچون Galaxy S8 و LG G6 نیز از نمایشگری با نسبت تصویر ۹:۱۸ استفاده می‌کنند؛ می‌توان حدس زد که شیائومی نیز به استفاده از نمایشگری با چنین نسبت تصویری روی بیاورد. از مزایای این نسبت تصویر نیز می‌توان به ارگونومی مناسب نسبت به سایز صفحه نمایش اشاره کرد؛ به طوری که سازندگان می‌توانند بدون فدا کردن ارگونومی، نمایشگر بزرگتری را در گوشی های هوشمندشان به کار گیرند.

همچنین شیائومی ۸ گیگابایت حافظه رم را برای Chiron در نظر گرفته است تا برای رقابت با محصولاتی همچون OnePlus 5 کاستی نداشته باشد. به جز حافظه رم و نمایشگر هنوز مشخصات دیگری از این دستگاه در دسترس نیست.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا