حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیام‌رسان گپ با امکانات مختلف برای بازی‌سازان به TGC 2017 آمد

با ترنجی همراه باشید تا پیام رسان گپ را بیشتر و بهتر بشناسید.

معرفی پیام‌رسان بومی در TGC: پیام‌رسان گپ با امکانات مختلف برای بازی‌سازان به TGC 2017 آمد

محمد مهدی ایزدی کارشناس ارشد فروش پیام‌رسان گپ گفت: این پیام‌رسان شباهت‌های زیادی به سایر پیام رسان‌ها دارد؛ اما از جهاتی دیگر تفاوت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

وی افزود: این پیام رسان کاملا بومی است و صفر تا ۱۰۰ این نرم افزار توسط متخصصان ایرانی طراحی شده است.

ایزدی اظهار کرد: ما قصد نداریم این اپلیکیشن را جایگزین تلگرام یا دیگر پیام‌رسان‌ها کنیم بلکه ویژگی‌ها و امکاناتی را به آن اضافه کرده‌ایم تا کاربران بتوانند با امکانات خاصی را در اختیار داشته باشند و البته در عین حال از امکان چت کردن نیز برخوردار باشند.

کارشناس ارشد فروش پیام‌رسان گپ گفت: تعداد زیادی خدمات در گپ وجود دارد که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند به خدمات ورزشی، آموزشی، تفریحی و مواردی دیگر دسترسی پیدا کند.

وی افزود: از سوی دیگر، سرویس‌ها خاصی می تواند توسط شرکت ها دیگر در این اپلیکیشن ایجاد شود تا کاربران و مشتریان این شرکت‌ها بتوانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

ایزدی ادامه داد : این نرم افزار به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای پلتفورم‌های اندروید، iOS و بستر وب عرضه می‌شود که به زودی نسخه دسکتاپ آن نیز ارایه خواهد شد.

کارشناس ارشد فروش پیام‌رسان گپ  تصریح کرد: این برنامه کاملا فارسی است و البته از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند و در تلاشیم تا دیگر زبان‌ها را نیز به آن اضافه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شده تا این پیام رسان را به نمایشگاه TGC بیاورید؟ گفت: همانطور که گفتم این نرم‌افزار امکانات مختلفی دارد، یکی از این امکانات بخش «گیم‌سنتر» است که این بازی‌ساز‌ها می‌توانند خدمات خود را به گیمرهای خود ارایه دهند .یکی از این امکانات، کیف پول متمرکز است که بازی‌ساز می‌تواند با استفاده از این امکان از پرداخت‌ درون برنامه‌ای بدون مشکل بهره گیرد.

کارشناس ارشد فروش پیام‌رسان گپ افزود: خدمات دیگری که برای بازی‌سازان وجود دارد امکان اطلاع‌رسانی است و بازی‌ساز می‌تواند با متصل کردن محصول خود به گپ گیمر‌ها را بدون هیچ هزینه‌ای از خدمات و اخبار شرکت خود مطلع کنند و از این طریق به کاربران اطلاع رسانی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: نشر و معرفی بازی نیز یکی از امکانات این برنامه است و ما می توانیم بازی‌ها را از طرق مختلف به مردم معرفی کنیم و اگر فردی علاقه مند به بازی خاصی شد، می‌تواند به راحتی از طریق محیط نرم‌افزار اقدام به دانلود آن کند و اگر نیاز به پردخت هزینه‌ای بود در همان محیط برنامه پرداخت کند و به درگاه های دیگر متصل نشود.

نظر شما در مورد گپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...