حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه رنگ لباسی بخریم که به پوستمان بیاید؟

بنظر می رسد که انتخاب لباس، ابتدایی ترین و ساده ترین کاری است که در طول زندگی خود انجام می دهید، با این حال، بارها وقتی بعد از گشت و گذار فراوان گزینه انتخاب شده را جلوی آینه امتحان می کنیم، ناامید می شویم چراکه به ما نمی آید! حال چگونه باید لباسی را بیابیم که علاوه بر مطابقت داشتن با سلیقه شخصی، برازنده ظاهرمان نیز باشد؟ حتماً وقتی به کمد لباستان نگاه می کنید، رنگ های مشابه زیادی را می بینید یا همیشه مجذوب رنگ خاصی می شوید که حتماً بیشتر به شما می آید و یا شاید بارها دوستانتان این انتخاب را تحسین کرده اند. پس چه بهتر که با آگاهی از این موضوع به خرید بروید.

رنگ خود را بشناسید

رنگ پوست هر یک از ما از سایه های بسیار متفاوتی است اما تنها از دو طیف اصلی نشات گرفته است؛ گرم و سرد. برای اینکه متوجه شوید پوستتان از کدام گروه است کافیست دستتان را برگردانید به طوری که کف دستتان به سمت خودتان باشد. اگر رگ هایتان آبی یا بنفش بود رنگ پوستتان از طیف سرد و اگر متمایل به سبز یا زرد بود از طیف گرم است. حال آگاهی از این ویژگی و دانستن اینکه چه رنگ های به پوستتان می آید می تواند به طرز شگفتی ظاهرتان را تغییر دهد. چراکه انتخاب رنگ مناسب، درخشش و زیباییتان را دو چندان کرده و ظاهری جوانتر به شما می بخشد.

 

چگونه با توجه به ظاهرمان رنگ مناسب را تشخیص دهیم؟

معمولاً رنگ قرمز به عنوان رنگ پایه در این تشخیص استفاده می شود. امتحان کردن لباس های مختلف قرمز می تواند در این تشخیص کمک کند.

  • گرم بر پایه قرمزها

این دسته شامل رنگ های اسکارلت و قرمز نارنجی هستند که همراه اندکی رنگ زردند. اگر شما با این رنگ ها خوب بنظر می رسید، رنگ پوستتان گرم است و رنگ های نارنجی، هندوانه ای، زرد، سرخ مایل به زرد، سبز درختی تیره و آبی مایل به سبز بهترین پیشنهاد است. کمدتان را پر از خاکستری مایل به قهوه ای، زرد و رزگلد کنید؛ اما هیچ وقت سراغ آبی های سرد نروید!

  • سرد بر پایه قرمزها

یک راه ساده برای اینکه بفهمید رنگتان سرد است اینست که ببینید رنگ های سرد بر پایه قرمز مانند بنفش، قرمز روشن یا گیلاسی و تمشکی به شما می آید یا نه. سرد بر پایه قرمز شامل سایه های نسبتا آبی رنگ، نعنایی، سبز، بنفش ویولت، آبی روشن یا مات، صورتی روشن و قرمزهای گیلاسی است. جذابیت افرادی با رنگ پوست سرد وقتی لباس هایی با طیف سرد مانند آبی مایل به ارغوانی، سرمه ای، خاکستری یا مشکی می پوشند عجیب نیست. وقتی به خرید می روید، به فکر رنگ هایی باشید که برایتان یادآور آب و آسمانند و از خرید گونه های مختلف زرد اجتناب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

جالب بود .اون قسمت تشخیص رنک پوست
ولی ب نظرم آدمایی که رنگ سرد دارن و سفیدن . ۹۰% رنگا بهشون میاد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا آرامیان