حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی ایکس پاور ۲ این ماه به عرضه جهانی می‌رسد. همراه با باتری‌ای بسیار قدرتمند!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، مطالب ترنجی

ال جی به تازگی اعلام کرده است که ایکس پاور ۲ (تلفن هوشمندی که در ماه فوریه در MWC از آن رونمایی شد) از این ماه در سراسر جهان عرضه می‌شود. این دستگاه ابتدا در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود و بعد به آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و سایر بازار ها عرضه می‌شود. در ادامه اطلاعاتی در مورد باتری و مشخصات این گوشی هوشمند در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ترنجی همراه باشید…

مانند نسخه اول ال‌جی ایکس پاور که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، ایکس پاور ۲ نیز دارای باتری بزرگ و قدرتمندی است؛ یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰mAh. ال‌جی با افتخار می‌گوید که این باتری به راحتی یک تعطیلات آخر هفته را بدون نیاز به شارژ کردن مجدد، جوابگو است. ارقام رسمی که درباره باتری این گوشی منتشر شده است بیانگر آن است که این باتری برای مکالمه صوتی تا ۲۶ ساعت دوام می آورد، همچنین ۱۹ ساعت وب گردی و ۱۸ ساعت تماشای فیلم با باتری ۱۰۰ درصد را جوابگو است. باز هم اخبار دقیق تر از همین سایت در مرود صحت این ارقام در صورت امکان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 این تلفن هوشمند دارای هشت هسته با پردازنده مدیا تک است. سایر امکانات این گوشی عبارت‌اند از: یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۷۲۰p، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه قابل دسترس. دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل بوده و دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسل است که هرکدام فلاش ال‌ای‌دی مخصوص خود را دارند. و آخرین مطلب در مورد مشخصات این تلفن هوشمند ال‌جی این است که  ایکس پاور ۲ با اندروید نوقا به بازار عرضه خواهد شد. ال‌جی می‌گوید قیمت این گوشی بستگی به بازار دارد اما تنها خبری که در مورد قیمت این گوشی داریم این است که ممکن است قیمت ایکس پاور ۲ در کرده ۲۶۰$ باشد.

نظر خود را در مورد ال‌جی ایکس پاور ۲ با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

اگه قیمتش مناسب باشه، گزینه خرید خوبیه.‌

mega08

حذف دکمه های ولوم از پشت ی جورایی از lg بودن دراوردتش. مثه گوشی های ارزون قیمت بی کیفیت نشون میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی