حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیپد به عنوان محبوب‌ترین تبلت در سه ماهه اول سال شناخته شد؛ سامسونگ در رتبه دوم

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت، سامسونگ، هواوی

تقریبا می‌توان گفت این تبلت‌هایی که اکنون ما در دست داریم، مفهومی بود که توسط اپل به درستی پیاده سازی شد. اما بعد از آن شاهد بودیم بازار تبلت‌ها کشش رونمایی‌های مختلف را ندارد چرا که اصولا تبلت دستگاهی نیست که کاربر هر سال آن را عوض کند برای همین سهم بازار تقریبا کمی را در اختیار داشت و ثبات خوبی را هم شاهد بودیم. در ادامه همراه باشید.

آمار منتشر شده بدین صورت است:

اپل امسال را به صورتی شروع کرد که تقریبا ۱۳ درصد صادرات اپل ایپد خود را کاهش داده است. در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ هستیم و اپل توانسته ۸.۹ میلیون دستگاه را صادر کند. از همین بازه در سال گذشته کمتر شده است اما باز هم رتبه اول را در اختیار دارد. با این حساب سهم بازار برند اپل از تبلت در سه ماهه اول سال برابر با ۲۴.۶ درصد است. اپل برای محصول خودش هم رقیب درست کرده است و مک بوک ۱۲ اینچی را به عنوان یک دستگاه جالب تر در این زمینه می‌توان نام برد البته نباید فراموش کنید که حضور دستگاه‌هایی همانند سرفیس هم در بازار بی تاثیر نیست.

تبلت جدید اپل

در سمت دیگر میدان شاهد هستیم که سامسونگ میزان صادراتش نسبت به سال گذشته همان ۶ میلیون باقی مانده اما سهم بازار سامسونگ به عنوان رتبه دوم در سال گشته ۱۵.۲ درصد بود که امسال با همان میزان صادرات به ۱۶.۵ درصد رسیده است. بدیهی است که اگر اپل برای سال آینده هم به همین میزان کاهش را تجربه کند سامسونگ بتواند به رتبه اول دست پیدا کند.

در ادامه دیگر برند‌ها را داریم که به ترتیب هوآوی، آمازون، لنوو و دیگر برند‌ها قرار دارند. بد نیست اشاره کنیم که هوآوی با افزایش ۳۱ درصدی به نسبت هر سال از ۲ میلیون صادرات با سهم بازار ۵.۱ درصد به ۲.۷ میلیون صادرات و سهم ۷.۴ درصدی در بازار دست پیدا کرده است که خبر خوبی برای این برند با رتبه سوم خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آینده تبلت‌ها چه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....