حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش منتشر شده، سامسونگ بیش از ۵۵ میلیون گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فروخته است

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

بر اساس گزارش‌ تازه منتشر شده از رسانه‌های کره‌ای،  میزان فروش کل گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تا پایان سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ به ۵۵  میلیون دستگاه رسیده است. در ادامه همراه باشید.

اطلاعات منتشر شده از سمت Strategic Analytics به خوبی نشان می‌دهد، سامسونگ توانسته است در فاصله‌ی ماه‌های ژانویه تا مارس، ۷.۲ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به فروش برساند. یکی از دلایلی سامسونگ توانسته است به این آمار برسد، عدم فروش گلکسی نوت ۷ و زمان رونمایی از گلکسی اس ۸ است. با این حساب به نظر می‌رسد سامسونگ به عدد بالاتری برای اس ۸ نخواهد رسید چرا که فکر نمی‌کنیم گلکسی نوت بعدی هم بخواهد راه و روش نوت ۷ را دنبال کند.

سامسونگ ۹۲.۸ میلیون محصول در سه‌ماهه اول ۲۰۱۷ فروخته است که ۸۶ درصد آن، گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. هم اکنون سامسونگ ۲۳ درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. البته اجازه دهید صحبتی که در بالا داشته‌ام را کمی عوض کنم. سامسونگ گلکسی اس ۸ یکی از انقلابی ترین دستگاه‌های سامسونگ چه از نظر طراحی و چه از نظر نرم افزاری خواهد بود برای همین احتمال این که بتواند آمار و ارقام گلکسی اس ۷ را جا به جا کند بعید نیست.

نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

مطمئنن .فرو بالاتری رو تجربه میکنه . اگه یکم از مشکلاتشو قبل عرضه حل کنه .(ریست گاهو بی گاه …)

mega08

فروش بالاتری

Yas

۵۵میلیون ?
رقمى که بقیه شرکتها تو خوابم نمیبینن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....