همزمان با عرضه و پیش فروش جهانی گلکسی اس ۸ در بازارهای مختلف سامسونگ نیز اقدام به بازاریابی های متفاوت کرده است. پس از رکوردشکنی گلکسی اس ۸ در کره جنوبی و استقبال بی نظیر کره ای ها از این پرچمدارهای ۲۰۱۷ سامسونگ و استقبال خوب از آن ها در امریکا حال سامسونگ به در بازار بریتانیا اقدام به بازایابی جالبی کرده که در ادامه با هم خواهیم دید.
توجه به مکان های دیدنی، تاریخی و طبیعی یکی از مورادی است که مورد توجه جوامع مختلف است. سامسونگ از این مورد استفاده کرده و یک کمپین تبلیغاتی جالب را شروع کرده است. این کمپین در برجسته کردن قابلیت اصلی و برجسته گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ نیز نقش موثری دارد.
گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ با نمایشگر بسیار بزرگ اما با حاشیه نمایشگر بسیار کم ارایه شده اند که نتیجه آن دستگاهی بسیار زیبا و دوست داشتنی است. نمایشگر گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ مسلما از مهم ترین نقاط قوت این دستگاه ها به شمار می رود. سامسونگ بریتانیا با قرار دادن قاب هایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ که درون آن ها خالی است و منظره پشت آن را به نمایش می گذارد، ضمن تمرکز توجهات روی مکان هایی که خواهیم دید، به حاشیه بسیار ناچیز نمایشگر نیز اشاره می کند.
در ادامه تصاویری از این مناظر می بینیم:
Stonehenge
Bournesmouth
London
St. Ives, Cornwall
این مجسمه یا ماکت های بزرگ که ابعاد ۷*۳ متر را دارند سبب می شوند تاخودآگاه اهمیت حاشیه کم نمایشگر در تمرکز بر محتوا را نیز یادآور می شوند. این حاشیه کم همچنین سبب می شود در مقایسه با دستگاه دیگر که حاشیه تصویر بیشتر دارند، حس پیشرو بودن دستگاه نسبت به دیگر محصولات به کاربر القا شود.
نظر شما درباره این حرکت سامسونگ چیست؟
عجب تبلیغی