حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس ۸ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ در تولید و معرفی گلکسی اس ۸ تمرکز خیلی زیادی روی دوربین اصلی نداشته است. این موضوع حداقل از روی نوع بازریابی برداشت می شود. چندی پیش در ترنجی مقایسه دوربین گلکسی اس ۸+ با آیفون ۷ پلاس را دیدیم. سامسونگ در دوربین گلکسی اس ۸ علی رغم تمرکز نه چندان زیاد روی امکانات دوربین اما خروجی مناسبی از آن گرفته است. همانطور که دیدیم، لرزشگیر بسیار خوب، عملکرد مناسب در نور کم و فوکوس بسیار مناسب آن در مقابل آیفون ۷ پلاس قابل توجه بود. در این مطلب چند تصویر گرفته شده توسط گلکسی اس ۸ را با هم خواهیم دید که خروجی آن را بررسی کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۸ همانند دو نسل قبلی خود از تنظیمات کامل دستی برای عکاسی بهره می برد. اگر شما به تنظیمات عکاسی وارد باشید، می توانید تصاویر بسیار مناسب یا خاص تر را نیز ثبت کنید. البته که حالت خودکار عکاسی در این دستگاه همانند همیشه دوربین های موبایل سامسونگ بسیار خوب است اما امکان عکاسی دستی نیز خود بسیار قابل توجه ظاهر می شود. این قابلیت زمانی بیشتر توجه کاربر را جلب می کند که آیفون ها هنوز به صورت رسمی در برنامه پیش فرض خود دستگاه آن را ندارند.

سیستم پردازش تصویر جدید در گلکسی اس ۸ که تمام تصاویر را از ادغام ۳ تصویر خلق خواهد نمود. علاوه بر آن استفاده از حسگر تصویر جدید مسلما بی دلیل نبوده و در ارتقا کیفیت تصاویر تاثیر مشخصی خواهد داشت. در ادامه تصاویری که با گلکسی اس ۸ ثبت شده است را خواهیم دید، این تصاویر نسخه با کیفیت پایین تر تصاویر اصلی است، شما می توانید تمام تصاویر را در فایل فشرده انتهای مطلب دانلود کنید:

دوربین گلکسی اس 8

دانلود فایل فشرده فایل های اصلی تصاویر ثبت شده توسط دوربین گلکسی اس ۸

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ حتما دقت دارید که برخی از این تصاویر با حالت دستی ثبت شده اند. مشخصات هر تصویر در اطلاعات Exif آن موجود است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

بنظرم دوربین اس٨ اونقدرى که کاربران انتظارش و داشتن از اس٧ بهتر نشده فقط در شرایط نور کم یخورده بهبودهایى بافته…

ZOOMMOBILE.IR

دوست عزیز فعلا منابع اصلی بطور دقیق بررسیش نکردن و اینکه اس ۷ خودش عالیه برا همین ارتقا به چشم نمیاد

mega08

همون سال پیشم دوربین اس۷ جزو اولینا بود . پس اگه همونو بهبود ببخشه نقاط ضعفشو . دیگه عالی میشه . خوب دیگه چ انتظاری باید داشته باشی.
بعدم تا دوربین عکاسی هست .چرا با دوربین موبایل عکس بگیری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)