حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر فاش شده از موتورولا Moto Z2 Force، Moto E4 و خانواده‌ی Moto C

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا پس از عرضه‌ی Moto G5 و Moto G5 Plus به بازار، اکنون خود را برای رونمایی از چند گوشی هوشمند جدید آماده می‌کند که در میان آن‌ها دو محصول پرچم‌دار با نام‌های Moto Z2 و Moto Z2 Force نیز حضور خواهند داشت.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اوایل ماه جاری میلادی لوگوی Moto Z2 منتشر شد و امروز نیز تصویر زیر که ادعا شده Moto Z2 Force را به ما نشان می‌دهد، فاش شده است. این اطلاعات توسط فاش کنندگان مشهور @OnLeaks و Slashleaks منتشر شده و پرچم‌دار جدید شرکت موتورولا Moto Z2 Force که به‌عنوان جانشین نسل قبلی این محصول با نام Moto Z Force، البته با چند تغییر چشمگیر، به بازار عرضه خواهد شد.

Moto Z2 Force

برخلاف نسل قبلی، Moto Z2 Force یک دوربین پشتی دوگانه خواهد داشت و سنسور تشخیص اثرانگشت نیز به پنل جلویی و زیر نمایشگر انتقال داده شده که ظاهر این محصول را جذاب‌تر از قبل کرده است؛ در این تصویر یک لوگوی موتورولا نیز در لبه‌ی سمت راست دستگاه مشاهده می‌شود. همچنین گفته شده این دستگاه جذاب طبق معمول از Moto Mods نیز پشتیبانی خواهد کرد و از نظر ظاهری هم بسیار باریک به نظر می‌رسد‌.

اگرچه که اطلاعات چندانی از مشخصات فنی Moto Z2 Force در دست نیست اما می‌توان حدس زد که همانند محصول سال گذشته‌ی این شرکت از ویژگی‌های صفحه‌نمایش نشکن و باتری قدرتمند بی‌بهره نخواهد بود؛ این در حالی است که Moto Z2 نمایشگری عادی و باتری کوچک‌تری خواهد داشت.

در کنار دو محصول بالا شرکت موتورولا دو خانواده‌ی میان رده‌ Moto E4 و Moto C را نیز معرفی خواهد کرد و با توجه به اطلاعاتی که تاکنون جمع‌آوری شده این دو دستگاه به نمایشگرهای ۵ اینچی مجهز می‌شوند و با توجه به مدل‌های آن‌ها مشخصات فنی متنوعی نیز خواهند داشت. به‌طور مثال دو نسخه‌ی Moto E4 Plus و Moto C Plus مشخصات و باتری‌های قدرتمندتری خواهند داشت.

Moto E4

به‌طور مشخص خانواده Moto E4 جانشین محصولات سال گذشته‌ی این شرکت با نام E3 خواهند بود، اما خانواده‌ی Moto C کاملاً جدید است و بر اساس گزارش‌ها ارزان‌ترین محصولات موتورولا در این خانواده عرضه خواهند شد. به‌احتمال فراوان شرکت موتورولا تمامی این محصولات را به‌صورت هم‌زمان معرفی نخواهد کرد؛ به‌ویژه خانواده Moto Z2 که پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شوند و ممکن است حدود ماه ژوئن از آن‌ها رونمایی شود.

Moto C

Moto C Plus

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش