حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش گلکسی اس ۸ بسیار خوب بوده است، فروش ۵ برابری نسبت به گلکسی اس ۷

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ دستگاه های بسیار زیبایی هستند که بدون شک از نگاه کردن به آن ها سیر نخواهید شد. این را از این بابت می گوییم که نمایشگر بسیار کم حاشیه آن ها یک حس خیلی خاص پیشرو بودن را به کاربر می دهد، شبیه دستگاهی که از آینده آمده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آمار و ارقام استقبال از گلکسی اس ۸ در بازارهای محتلف مثل کره جنوبی و امریکا را با هم بررسی کنیم.

پیش فروش گلکسی اس 8

آماری که مشاهده می کنید مربوط به تعداد پیش فروش پرچمدارهای سامسونگ طی دو روز اول از آغاز پیش فروش این دستگاه هاست. تا پیش از گزارش ها حاکی از فروش بسیار خود پرچمدار ۲۰۱۷ هموطن کره ای سامسونگ، یعنی الجی جی ۶ داشتند. به همین منظور سامسونگ سعی در جلب توجه ها به سمت پرچمدار خود و تیزر تبلیغاتی رسمی خود را برای گلکسی اس ۸ پیش از موعد معرفی رسمی در تلویزیون کره جنوبی منتشر کرد. حال اخبار رسیده نشان از موفقیت فوق العاده گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ دارند.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ در دو روز ابتدایی آغاز پیش فروش در کره جنوب آمار خیره کننده ۵۵۰ هزار دستگاه را ثبت کرده اند که واقعا بی نظیر است. همانطور که می بینید این مقدار بیش از دو برابر پیش فروش گلکسی نوت ۷ است. میزان پیش فروش گلکسی اس ۷ نیز ۱۰۰ هزار دستگاه ثبت شده است که مشخص نیست فقط برای مدل فلت این دستگاه بوده یا مدل اج را نیز شامل می شود. در بازار کره جنوبی استقبال از مدل کوچکتر یعنی گلکسی اس ۸ بیش بوده است. همچنین استقبال قابل توجهی برای مدل ۶ گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی نیز وجود دارد.

سامسونگ طی یکسال گذشته موفق به فروش ۴۹ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شده است. هر چند این رکوردها به روزهای رویایی سامسونگ با گلکسی اس ۳ و گلکسی اس ۴ نمی رسد اما پیش بینی ها فروش ۱۳ میلیون گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ را برای ماه اول پیش بینی می کنند و این می تواند آغازی بر یک رکوردشکنی در خانواده گلکسی اس سامسونگ باشد. مسلما این رکورد شکنی بی تاثیر از غیبت گلکسی نوت ۷ در بازار نیست.

نظر شما درباره این استقبال از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ چیست؟ شما کدام مدل را ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

به به
داره بازارو میبلعه
طرفدارای other بیان کامنت بذارن یکم بخندیم روز عیدی

mtm

بسیار عالی
گوشی بسیار خوبی هست و حتی میشه گفت بهترین گوشی که تا به این حال معرفی شده.

Yas

پرچمدار امسال سامسونگ لیاقت این میزان فروش رو داره حتى بیشتر
چون از همه نظر
دوربین
صفحه نمایش
پردازنده
عمر باترى
از سایر پرجمداران بازار بالاتره

Mohamad

خوب الان اونایی که میومدن زیر پست های سامسونگ حرف مفت میزندن و پارازیت مینداختن کجان چند وقت پیش تو یکی از پست ها گفتم ۲ماه دیگه قیافه شما دیدن داره دیدین که به چند روز نکشید که گم شدین۲ ماه که پیشکش

ss

ایول ساlsونگ سوتی others هم به زور ۲ میلیون میفروشه و همچنان تو others البته امسال همونم نمیتونه بفرشه چون تا Xzp بیاد کل سهم بازار رو بلعیده اس۸ بعد از اونم نوت۸ میاد و همچنان سوتی تو others

Yas

دوست عزیز بازار یا مال سامسونگ یا اپل
شرکت دیگه اى جایى نداره تو این رقابت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)