حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه دوربین گلکسی اس ۸+ با آیفون ۷ پلاس

دوربین قسمتی است که آیفون ۷ پلاس در آن پیشرفت های مناسبی را داشته است. در مقابل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ هیچ کدام پیشرفت خیلی خاصی حداقل روی کاغذ نسبت به نسل قبلی خود ندارند. تعویض حسگر تصویر و ارتقا سیستم پردازش تصویر که ۲ بخش از  قسمت تاثیر گذار در ثبت تصویر است می تواند اقبل احترام باشد اما فعلا تغییر خاصی را نسبت به نسل قبل به ما القا نمی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آخرین پرچمدارهای اپل و سامسونگ را در مقابل هم قرار داده و دوربین گلکسی اس ۸+ را به صورت چشمی، مقایسه کنیم.

[aparat id=”DbX7G”]

همانطور که دیدید به صورت کلی می توان گفت گلکسی اس ۸+ تصاویری زنده تر و شارپ تر را ارایه می کند، لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال این دستگاه هنگام عکاسی از آن برج سنگی کوچک در حالت زوم بسیار قابل ملاحظه بود هر چند در این حالت خروجی نهایی به علت لنز دوم تله در آیفون ۷ پلاس بهتر بود. در هنگام فیلم برداری گلکسی اس ۸+ لرزشگیر بی نظیری داشت که کاملا بهتر از آیفون ۷ پلاس ظاهر شد. دوربین جلو گلکسی اس ۸+ فوکوس خودکار دارد و این نیز موضوع جالبی است. در زمینه سرعت فوکوس نیز گلکسی اس ۸+ بسیار سریع و بهتر از آیفون ۷ پلاس دیده شد. همچنین در ناحیه هایی با تفاوت نوری زیاد، گلکسی اس ۸+ تغییر روشنایی نرم تری داشت اما آیفون ۷ پلاس به صورت پله ای و اقبل احساس این تغییر را انجام می داد. در شرایط نوری ضعیف عملکرد گلکسی اس ۸+ بهتر بود.

نظر شما درباره این مقایسه چیست؟ کدام یک را پسندیدید؟ دوربین در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

عالی بود دوربین s8

Big S

ایول اس۸+

Mohamad1370

کلا آیفون نابود شد
قیاس این دو گوشی با هم توهین به سامسونگه

mega08

نمیدونم از چی بود ی حالت مات داشت s8+(انگار دود یا بخار یا مات باشه داشت که آیفون شفافتر بود تو این زمینه .ولی رنگا رو شارپتر نشون میداد. از طرفی آیفون طبیعی و شفاف نشون میداد. که شارپ بودن بهتره. تو عکاسی لرزشگیر سامسونگ فوققق العاده بو معرکه بود. تو فوکوس عالی عمل میکرد .
ولی توقعی ک ازش داشتمو براورده نکرد. با دوربین s7 یکیه . با آپدیت ۷ اس۷ .کیفیت فیلمو عکسش یکی شده.

ARMTIN

اس۸ عملکرد بهتری نسبت به آیفون ارائه میده…
با این وجود بنده آیفون انتخاب میکنم
چون کیفیت و رنگ ها در ویدئو ضبط شده توسط دوربین آیفون ۷ پلاس دلپذیرتر بود
البته بیشتر سلیقه ای هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)