حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه باتری گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با آیفون ۷ و ۷ پلاس

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ

در حال پیدا کردن یک مطلب مناسب برای توضیحات تکمیلی گلکسی اس ۸ بودم که اتفاقی با مطلبی برخورد کردم که باتری این دو دستگاه تازه وارد را با دستگاه‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس مقایسه کرده بود. این مقایسه از چند جهت قابل بررسی خواهد بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. همراه باشید.

سامسونگ شعار خودش را در یک جمع کوچک رسانه‌ای اینطور بیان کرد:

“WE HAVE A DREAM TO OVERCOME APPLE”

“ما آرزو داریم تا بر اپل غلبه کنیم”

خب این ارزوی بسیار جالبی است اما خود این شعار تحلیل های زیادی دارد که فرصت نیست به آن اشاره کنیم و بهتر است به سراغ مقایسه باتری برویم:

گلکسی اس ۸ یک باتری ۳ هزار میلی‌امپری دارد. با این حال در حالت ۳G و LTE به ترتیب ۱۱ و ۱۲ ساعت دوام خواهد داشت. اپل آیفون ۷ با یک باتری ۱۹۶۰ میلی‌آمپری  هم توانسته در این دو مورد به ۱۲ ساعت برسد! جلو تر برویم. استفاده از اینترنت به صورت وای‌فای، استفاده از دستگاه برای ویدیو، موسیقی و تماس به ترتیب ۱۴ ، ۱۶ ، ۶۷ و ۲۰ ساعت اندازه گیری شده است. این موارد برای آیفون برابر است با ۱۴ ، ۱۳ ، ۴۰ و ۱۴ ساعت که از در چند مورد شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۸ دارد. همین موراد برای ایفون ۷ پلاس و اس ۸ پلاس هم به درستی در جدول بالا آمده است.

اعداد شباهت زیادی به هم دارند در صورتی که ظرفیت باتری ها اصلا یک سال نیست. شاید با خودتان بگویید که به به آیفون عملکرد بهتری داشته است اما بیاید ریزبینانه تر نگاه کنیم. آیا آیفون صفحه‌نمایش با چنین رزولوشنی دارد؟ با چنین اندازه‌ای؟ آیا سخت افزار آیفون ۷ و یا ۷ پلاس به اندازه اس ۸ یا اس ۸ پلاس قدرت دارند؟ درست است که از نظر ساعتی تشابه زیادی وجود دارد اما این کجا و آن کجا !

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما

خب طبیعتا گوشی ای که جدیدتر هست ، باید از موبایل های قبلی بهتر باشه.
اگر نبود باید ایراد گرفت.

Yas

جفتشون عالى هستن تو باترى
نمیشه بگى یکیشون بهتره
ایفون با صفحه نمایش کوچکتر و سخت افزار… نسبت ب خودش عالى
اس٨هم همینطور

Sadegh462487

تا تست باتری gsmarena بیرون نیاد نمیشه نظر داد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....