حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Plants vs. Zombies 2 – تنها در برابر زامبی ها

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنج‌اپ، معرفی بازی

یکی از بازی‌هایی که می‌تواند شما را برای مدت زیادی با خود همراه کرده و با مراحل اکشن و جذابش سرگرم نماید Plants vs. Zombies 2 خواهد بود. این محصول جذاب را طراحان استودیوی بازی سازی بزرگ و معروف Electronic Arts برای اسمارت فون های همراه ساخته و منتشر کرده است. اگر از افرادی هستید که نسخه قبلی این بازی را انجام داده‌اید باید بگوییم نسخه دوم را به هیچ عنوان از دست ندهید. داستان بازی از جایی آغاز خواهد شد که شهر به دست زامبی‌های بی رحم و گرسنه افتاده است. آنها تمام شهر را نابود کرده و حال به خانه شما رسیده‌اند. ابزار دفاعی شما گیاهانی است که می‌توانید آنها را در حیاط پشتی خانه خود کاشته و استفاده نمایید. ردیف‌های مختلفی برای کاشت گیاهان در نظر گرفته شده است تا با نظم خاصی این کار را انجام دهید. بخش‌ها و مراحل مختلفی طراحی شده‌اند که هر کدام دارای سختی و چالش مخصوص به خود خواهند بود. هر چه در بازی پیش می‌روید مراحل روی سخت خود را بیشتر نمایان خواهند کرد.

[aparat id=”Quir5″]

زامبی‌های بازی دارای انواع مختلفی هستند که هر چه مراحل را جلوتر می‌روید انواع مختلف آنها را تجربه خواهید کرد. گیاهان نیز دارای نوع‌های متنوعی هستند که باید در استفاده از آنها دقت لازم را نمایید. به را کسب انرژی گل‌های آفتاب گردان به کمک شما خواهند آمد. با بالا رفتن لول گیاهان پیشرفته‌تر شده و قدرت بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر گیاهان ابزارهای دیگری نیز برای دفاع قرار داده شده است مانند ماشین چمن زنی و …… که در مناطق مختلف می‌توان از آنها استفاده نمود. شکست یا پیروزی شما در مراحل بسته به نوع چیدمان گیاهان و ابزارها در زمین دارد. مثلاً اگر گل‌های آفتاب گردن را جلوتر از همه بگذارید هیچ شانسی برای برد در برابر زامبی‌های گرسنه نخواهید داشت. حمله زامبی‌ها تایم مخصوصی داشته و در هر مرحله این زمان متفاوت خواهد بود. همچنین آنها به صورت چند باره حمله خواهند کرد. هرچه از این بازی بگوییم کم است و تا خود شما آن را تجربه نکنید گفته‌های ما اثری ندارد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. گیاهان متنوع و قوی
  3. زامبی های متفاوت و گرسنه
  4. محیط های مختلف برای بازی
  5. صدا گذاری جذاب و عالی
  6. گیم پلی سرگرم کننده
  7. گرافیک عالی همراه با تکنولوژی HD

بازی Plants vs. Zombies 2 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ نمره است. هم اکنون برای دانلود بازی Plants vs. Zombies 2 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایتپارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی