حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییراتی بیشتر برای اینستاگرام؛ اکنون کاربران می‌توانند برای بروزرسانی فید خودشان تصمیم بگیرند!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنج‌اپ

تقریبا برای شما هر روز از تغییرات جدیدی برای اینستاگرام صحبت کرده‌ایم. در روز گذشته با خبر شدیم که در قسمت ‌Bio می‌توانید از هشتگ و منشن کاربری دیگر بهره‌مند شوید و امروز می‌خواهیم در مورد آپدیتی صحبت کنیم که به شما اجازه می‌دهد تا هر زمانی که تصمیم گرفتید، فید خودتان را به روز کنید. البته قرار است در نحوه نمایش پست‌ها نیز تغییراتی بوجود بیاید. در ادامه همراه باشید.

از امروز اینستاگرام دکمه‌ای را با عنوان “New Posts” اضافه خواهد کرد که شما با کلیک بر روی آن می‌توانید پست‌های جدید را ببینید. بسیاری از کاربران گفته بودند که بدون هیچ اطلاعی پست‌های فید اصلی بروزمی‌شود و باعث از دست رفتن بعضی از آن‌ها خواهد شد. اضافه شدن این دکمه می‌تواند قابلیت خوبی باشد هر چند من شخصا به مشکلی برخورد نکرده بودم.

قابلیت مهم بعدی که به نظر می‌رسد از اهمیت بالایی برخوردار باشد، بحث تغییر الگوریتم نمایش پست‌ها خواهد بود. با توجه به الگوریتم فعلی پست‌ها بر اساس علایق شما مرتب می‌شود و باعث شده بعضی از پست‌ها در انتهای لیست قرار بگیرد و یا اصلا شما به سراغ آن‌ها نروید به همین دلیل و بر اساس گزارش کاربران اینستاگرام به سراغ تغییر نمایش خواهد رفت و به نظر می‌رسد الگوریتمی همانند الگوریتم قبلی را شاهد باشیم.

اینستاگرام اعلام کرده است در ماه‌های آینده بروزرسانی‌های مختلفی را جهت ارتقای تجربه کاربری منتشر خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....