حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنجمین ویدیو رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۸ متمرکز بر دوربین

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

عموما سامسونگ عادت ندارد که دو تیزر رسمی برای یک دستگاه که هنوز معرفی نشده را با فاصله سه ساعت از یکدیگر منتشر کند اما گویا حالا باید شاهد رخ دادن این اتفاق باشیم! چند ساعت پس از انتشار چهارمین تیزر رسمی گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) متمرکز بر اسکنر عینبیه چشم حالا شاهد انتشار پنجمین تیزر رسمی این شرکت برای پرچمدار ۲۰۱۷ خود هستیم. این بار سامسونگ روی چه قابلیتی متمرکز است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو ۱۵ ثانیه ای را ببینیم و پیرامون آن به بحث بنشینیم.

همانطور که در این ویدیو می بینید، یک کاربر در حال تماشای یک منظره زیبا است که تصمیم به عکس گرفتن از آن می کند. پس از عکس گرفتن از کلاه نگاه به آسمان می کند و تعداد زیادی کلاه دیگر که در آسمان در حالت افتادن هستند را می بیند. می توان چند برداشت از این ویدیو ۱۵ ثانیه ای کرد. ابتدا همان عکاسی است، یک عکاسی سریع و دقیق که پیش از گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۷ با فرخوانی سریع و فوکوس دوال پیکسل خود به خوبی از پس آن بر می آمد.

پس از آن شاهد حرکت آهسته افتادن کلاه ها هستیم. این قسمت از ویدیو آنقدر آهسته نیست که لزوما بتوان شایعه فیلم برداری حرکت آهسته گلکسی اس ۸ با سرعت ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه را تایید کرد اما می توان متوجه شد که سامسونگ روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. حداقل می توان تایید کرد که سرعت فیلم برداری حرکت آهسته این دستگاه باید از ۲۴۰ فریم ثانیه فعلی که گلکسی اس ۷ و آیفون ۷ ارایه می کنند، بیشتر باشد.

در حال حاضر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم می تواند با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری حرکت آهسته در شرایط ویژه داشته باشد و در شرایط عادی و به شکل مستمر با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه. شرایط ویژه فیلم برداری فوق آهسته ۹۶۰ فریم ثانیه آن یعنی شما اگر خوش شانس باشید و به موقع روی کمه تعبیه شده تپ کنید، می توانید ۱/۵ ثانیه از اتفاق را با آن نرخ سرسام آور ذخیره کنید!

نظر شما چیست؟ منظور سامسونگ این ویدیو چه بوده است؟ ۹ فروردین معرفی رسمی گلکسی اس ۸ خواهد بود!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
badel

به احترام سامسونگ باید کلاه از سر بداشت خخخ….

badel

به احترام سامسونگ باید کلاه از سر برداشت خخخ…

BENI.chalton

بهترین دوربین و صفحه نمایش و پردازنده همیشه برای سامسونگ بوده.

Saeed Mohammadipouya

زود قضاوت نکن گله من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)