حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌ Galaxy S8 و Galaxy S8 پلاس سامسونگ در چهار رنگ عرضه می‌شوند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، حتما بخوانید، سامسونگ

همه منتظرند تا عاقبت سر و کله گوشی Galaxy S8 سامسونگ و خواهر بزرگترش Galaxy S8 پلاس ۲۹ مارس ۲۰۱۷ (۱۰ فروردین ۱۳۹۶) آفتابی شود.

از قضا، قرار است برنامه معرفی این دو گوشی در شهر «سیب بزرگ» یا همان نیویورک برگزار شود. در ضمن، مدل‌های جدید روز ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ (۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) منتشر می‌شوند. تازه‌ترین شایعات درباره رنگ‌های این گوشی عبارت از آبی، خاکستری (مایل به بنفش)، مشکی و نقره‌ای است.

صفحه نمایش سوپر امولد ۵٫۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ از ویژگی‌های گوشی Galaxy S8 سامسونگ است و اگر یادتان باشد پیش از این تصاویری از رنگ مشکی براق این گوشی هم منتشر شده بود. حالا باید نوع دیگری از رنگ مشکی را نیز به مجموعه رنگ‌های گوشی Galaxy S8 با نام «مشکی نیمه شب» اضافه کرد.

بسته به نوع محلی که این گوشی‌ها برای فروش عرضه می‌شوند گوشی Galaxy S8 سامسونگ با چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ در دسترس قرار می‌گیرد اما هر دو گوشی برخوردار از سی پی یوی هشت هسته‌ای، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند. به این موارد باید قابلیت‌هایی همچون دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی f/1.7 و شوتر مجهز به OIS برای خلق ویدئوهایی با امکان تصویربرداری بدون لرزش را افزود. حسگر اثر انگشت هم در قسمت راست دوربین پشتی جا خوش کرده است و دوربین جلویی یا همان سلفی ضمن هشت مگاپیکسلی بودن دارای قابلیت زوایه باز است. همه این امکانات از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند.

تنها تفاوت موجود میان گوشی Galaxy S8 با Galaxy S8 پلاس سامسونگ به صفحه نمایش بزرگتر ۶٫۲ اینچی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی Galaxy S8 پلاس بازمی‌گردد. هر دو گوشی دارای گواهی IP68 هستند و این به معنی آن است که این گوشی‌ها را می‌توان به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۳٫۳ فوت (اندکی بیش از یک متر) به زیر آب برد و همچنین در برابر ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد. هر دو گوشی از سوی دیگر دارای حسگر اثر انگشت، حسگر عنبیه چشم و امکان تشخیص چهره است.

کمتر از دو هفته دیگر تا رونمایی این دو گوشی زمان پیش رو داریم و با انتشار Galaxy S8 با Galaxy S8 پلاس سامسونگ احتمالا معلوم می‌شود که سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های پرچمدار اندرویدی برای سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

٣٢گیگ حافظه داخلى و شک دارم چون محاله زیر ۶۴ باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار