حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi6 ممکن است با اسنپدراگون ۸۲۱ به بازار عرضه شود ؛ نسخه بهبود یافته با اسنپدراگون ۸۳۵ هم در راه است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

پس از شایعات متعدد که نشان می‌داد احتمالا شیائومی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در پرچمدار جدید خود استفاده خواهد کرد ، امروز اخباری منتشر شده است که این ادعا را به چالش می‌کشد.

با ترنجی همراه باشید…

شیائومی طبق رسم همیشگی خود در نیمه اول هر سال میلادی ، از پرچمدار جدید سری Mi خود رونمایی می‌کند. امسال نیز نوبت شیائومی Mi6 است که گفته می‌شود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. متاسفانه تاکنون اطلاعات زیادی از این پرچمدار بر خلاف سایر تلفن‌ها به بیرون راه پیدا نکرده است و ما نمی‌توانیم در خصوص این اسمارت فون به طور دقیق صحبت کنیم اما باید بگوییم که این تلفن احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ به بازار عرضه نخواهد شد.

سامسونگ تمامی موجودی‌های اولیه اسنپدراگون ۸۳۵ را برای دو غول خود یعنی اس ۸ و اس ۸ پلاس خریداری کرده است (جالب این است که این تلفن دارای پردازنده اسنپ ۸۳۵ تنها در بازارهای آمریکا و برخی مناطق چین و کانادا عرضه خواهد شد) و این نشان از تیراژ بالای اس ۸ و همچنین ظرفیت کم کوالکام و تولید کننده پردازنده دارد. می ۶ نیز به سرنوشت الجی حی ۶ و اکسپریا ایکس زد اس دچار خواهد شد. شاید با خود بگویید که در حال حاضر اکسپریا ایکس زد پرمیوم با اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی شده است اما احتمالا این تلفن بعد از اس ۸ راهی بازار خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com