حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی Mafia 3: Rivals – دنیایی برای تبهکاران

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | موبایل

این روزها یکی از منابع سرگرمی اسمارت فون ها هستند که در دسترس همه قرار دارند. به دلیل حجم کمی که این ابزارها دارند می‌توان همه جا آنها را همراه داشت و در اوقات فراغت سرگرم شد. تاکنون سبک‌های بسیاری برای بازی‌های مختلف در نظر گرفته شده که هر فرد نسبت به ژانر دوست داشتنی خود دسته بندی می‌شود. یکی از این ژانرها نقش آفرینی است که در این گونه بازی‌ها فرد تصمیم می‌گرد که به کجا رفته و چه کارهایی انجام دهد. بازی جدید استودیوی ۲K Games نیز در همین ژانر طراحی و ساخته شده و نام آن Mafia III: Rivals است. نسخه PC این بازی نیز موجود بوده اما شباهت کمی به ورژن اسمارت فون ها دارد. داستان بازی در مورد گروه تبهکاری است که باید خود را به دیگر گروه‌های موجود در شهر ثابت کند. مبارزات میان این گروه‌ها در یکی از خیابان‌های شهر که رفت و آمدی دران صورت نمی‌گیرد رخ خواهد داد. شخصیت‌های مختلفی برای ایجاد و یا ویرایش گروه در دسترس شما قرار دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. گرافیک بازی به خوبی می‌تواند از پس صحنه‌های جذاب درگیری تبهکاران بر آید و آنها را با جزئیات مطلوب به نمایش بگذارد.

[aparat id=”9F3f7″]

با مبارزاتی که انجام می‌دهید می‌توانید نقاط ضعف و قدرت شخصیت‌های خود را پیدا کرده و در ارتقاء و به‌روزرسانی آنها نکات ضعیف را لحاظ کنید. با شکست هر گروه تبهکاری می‌توانید ابزارهای جدیدی را دریافت کنید و از آنها در مبارزات پیش رو استفاده نمایید. در نبردها وسایلی چون سلاح‌های سرد و گرم مانند چوپ دستی، چاقو، انواع مختلف اسلحه و ….. قابل استفاده خواهد بود. پس از آنکه شما به گروه تبهکاری روبه روی خود حمله‌ور شدید پس از آن نوبت گروه روبه روست تا به شما حمله کرده و انتقام بگیرند. همیشه باید در اولین حمله بهترین شخصیت را جلو فرستاده تا او آغازگر نبرد باشد.

  • ویژگی های کلیدی بازی Mafia 3: Rivals:

  1. مراحل متنوع و جذاب
  2. لوکیشن های مختلف برای مبارزه
  3. شخصیت های متفاوت برای استفاده
  4. امکان ارتقاء شخصیت ها
  5. امکان استفاده از سلاح در نبرد ها
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک منحصر به فرد و ویژه

بازی Mafia 3: Rivals هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۳٫۰ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ نمره است. منتظر چی هستید؟  هم اکنون برای دانلود بازی Mafia 3: Rivals را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی